|
Advies voor mijn samples!!
|
View this Thread in Original format
| 1Side |
Advice for producing !!
Heb wat samples gemaakt.
Zou graag willen weten wat moet verbeteren en wat voor soort gerne zou kunnenn gebruiken ?
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=5C0AF947151389E9 (selecteer link)
http://www.yousendit.com/download/T2dmQ1ZzTkx0QTAwTVE9PQ
http://www.yousendit.com/download/T2dmQ1ZqaytEa1UwTVE9PQ
http://www.yousendit.com/download/T2dmQ1ZqaytCSWMwTVE9PQ
(Links zijn juist nu) |
|
|
| AirPole |
Ok, ten eerste:
Kan je dit in het vervolg niet in onze Producer Talk thread posten?
Ten tweede:
Die pad samples klinken echt verknaakt. De melodie is nog te rommelig en het geluid van de synth ook. Er mag wel iets minder delay op.
De sample met de drums en het baslijntje klonk opzich wel redelijk, maar het ritme van de clap is niet echt vloeiend, het klinkt een beetje 'te', en verder klinkt de clap zelf ook een beetje te hard. Het volume moet omlaag en ik weet niet of je er een delay op hebt, maar dat is altijd wel aardig.
Als je in vervolg nou een lange sample post, is het wat makkelijker te beoordelen allemaal. |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by AirPole
Als je in vervolg nou een lange sample post, is het wat makkelijker te beoordelen allemaal. |
Inderdaad, heb nu 1 sample beluisterd maar ben te lui om nog meer te doen. |
|
|
| Donna |
| Dat vind ik al knap van je:p |
|
|
| Botol&Cebok |
niks van aantrekken hoor ik vind het echt goed !!!
heb je nog wat langere tracks..? |
|
|
| farris |
| quote: | Originally posted by Botol&Cebok
niks van aantrekken hoor ik vind het echt goed !!!
heb je nog wat langere tracks..? |
Niks van aantrekken? Hij vraagt toch om advies om er waarschijnlijk beter van te worden.
AirPole is zo vriendelijk geweest om de samples te beluisteren en punten van verbetering op te noemen. Dan moet ie het zich juist wel aantrekken.
Anders heeft het geen zin natuurlijk.
- farris |
|
|
| Botol&Cebok |
| quote: | Originally posted by farris
Niks van aantrekken? Hij vraagt toch om advies om er waarschijnlijk beter van te worden.
AirPole is zo vriendelijk geweest om de samples te beluisteren en punten van verbetering op te noemen. Dan moet ie het zich juist wel aantrekken.
Anders heeft het geen zin natuurlijk.
- farris |
owjaklopt |
|
|
|
|