return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 
UTS@Sentrum Scene 16 Mai. Above & Beyond, Marcel Woods +++
View this Thread in Original format
cre8or
Vi tilbake med full kraft på Sentrum Scene den 16 Mai 2007!

Siden en del ble skuffet at Above & Beyond og Marcel Woods måtte kansellere i April så har vi booket disse til Sentrum Scene den 16 Mai!

Vi håper at alle tar turen på dette fantastiske eventet, gi beskjed til deres venner og nærmeste.


Lineup

Above & Beyond [Anjunabeats / UK] www.aboveandbeyond.nu
Marcel Woods [High Contrast / NL] www.marcelwoods.com
One Secret International DJ
DJ Cre8or vs. DJ Leelou [Under The Sun / NO] www.underthesun.no

Vi håper å komme med flere på lineupen etterhvert.

Sikkert mange som lurer på hvem den hemmelige djen er, alt vi kan si er at dette dreier seg om en kjent house dj, om ikke gruppe ;)

Billettene er ute den 17.03.07.
Løp å kjøpt!
www.ticketmaster.no, www.rockefeller.no, Narvesen, 7-Eleven, Posten eller ring 815 33 133

Ny web slippes fortløpende

Hilsen
Your Under The Sun Team!
DJ_Dark
!!!!!!!!!!!!

OMGIDIE!

Herlig!
Trance Night 04
dette lover bra blir en kanon uke,,, :D
cre8or
Spam som faen til deres venner og nærmeste, jo fler som kommer jo bedre blir det!

20ID lounge med sprit blir det også:)
cre8or
Billetter ute på www.ticketmaster.no, www.rockefeller.no, Posten, Narvesen og 7-Eleven!

20ID lounge med konseptet WeLove
cre8or
Sèbastien Lèger bekreftet

www.underthesun.no med nytt utseende :)
cre8or
Lokhèn
Den låta på UTS pdelen er jaggu digg.. :D

Fristende å ta 17. Mai i Oslo i år gitt..
nordboh
Denne gangen har jeg iallefall billett :)
KrissO
Konge kveld! Above & Beyond LEVERTE! :D

moore
Helt enig! :)
Trance Night 04
helt klart en konge kveld igjen viser uts hvorfor de er landes beste party konsept fortiden ...må innrømme var litt skeptisk i begynnelsen men folka kom etterhvert :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement