|
UTS@Sentrum Scene 16 Mai. Above & Beyond, Marcel Woods +++
|
View this Thread in Original format
| cre8or |
Vi tilbake med full kraft på Sentrum Scene den 16 Mai 2007!
Siden en del ble skuffet at Above & Beyond og Marcel Woods måtte kansellere i April så har vi booket disse til Sentrum Scene den 16 Mai!
Vi håper at alle tar turen på dette fantastiske eventet, gi beskjed til deres venner og nærmeste.
Lineup
Above & Beyond [Anjunabeats / UK] www.aboveandbeyond.nu
Marcel Woods [High Contrast / NL] www.marcelwoods.com
One Secret International DJ
DJ Cre8or vs. DJ Leelou [Under The Sun / NO] www.underthesun.no
Vi håper å komme med flere på lineupen etterhvert.
Sikkert mange som lurer på hvem den hemmelige djen er, alt vi kan si er at dette dreier seg om en kjent house dj, om ikke gruppe ;)
Billettene er ute den 17.03.07.
Løp å kjøpt!
www.ticketmaster.no, www.rockefeller.no, Narvesen, 7-Eleven, Posten eller ring 815 33 133
Ny web slippes fortløpende
Hilsen
Your Under The Sun Team! |
|
|
| DJ_Dark |
!!!!!!!!!!!!
OMGIDIE!
Herlig! |
|
|
| Trance Night 04 |
| dette lover bra blir en kanon uke,,, :D |
|
|
| cre8or |
Spam som faen til deres venner og nærmeste, jo fler som kommer jo bedre blir det!
20ID lounge med sprit blir det også:) |
|
|
| cre8or |
 |
|
|
| Lokhèn |
Den låta på UTS pdelen er jaggu digg.. :D
Fristende å ta 17. Mai i Oslo i år gitt.. |
|
|
| nordboh |
| Denne gangen har jeg iallefall billett :) |
|
|
| KrissO |
| Konge kveld! Above & Beyond LEVERTE! :D |
|
|
| Trance Night 04 |
| helt klart en konge kveld igjen viser uts hvorfor de er landes beste party konsept fortiden ...må innrømme var litt skeptisk i begynnelsen men folka kom etterhvert :D |
|
|
|
|