return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
עזרה בקבצים מיוחדים!!!!!
View this Thread in Original format
arik
מה במצב חברים
אני הולך לעשות חיבור לכבלים בקרוב!!!!
מהסיבה שאני יוכל להוריד מישחקים ושירים בקצב וכל החרטא הזה
עכשיו אני יודע שיש קבצים מסוימים שצריך לצרוב על דיסק בתוכנות מסוימות שהוא יעבוד!!!!!

אבל עוד לא ניסיתי את זה אז חשבתי לפנות לפה!!!!

דבר שני!!
אם תוכלו בקשה לעזור
תסבירו לי בבקשה מה עושה כל אחד מהקבצים הבאים ומה אני בידיוק צריך לעשות איתו אחרי שאני מוריד
לדוגמא משחק או סרט!!!!!

*.tgz
*.cue
*.bin
*.iso
*.tar
*.nrg

תודה זה יעזור לי מאד
:)
Hell_Copter
לא יכול לעזור לך בקשר לזה אחי
אבל גם אני כנראה מתחבר ממש בקרוב לכבלים
warpedd_
טוב אז ככה
tar,tgz=
צורת דחיסה של קבצים במערכת יוניקס
אתה יכול לפתוח אותם בווינזיפ אינ חושב
אבל אני לא יודע מאיפה מצאת אותם

iso,bin,nrg=
צורת יצוג של קבצי אימג
image
הכוונה היא שהם קובץ אחד גדול שמכיל למשל דיסק שלם
ככה שבמקום הרבה קבצים קטנים של לך אחד גדול שקל יותר להעביר אותו
ההבדל בין שתי הקבצים הוא בתוכנה שאיתה אתה עושה את האימג
bin זה של clonecd
ו
iso זה של easycd + עוד תוכנה שאינ לא זוכר איך קוראים לה
nrg = nere burning rom
אתה יכול להמיר בין שתי הסוגים

cue=
בא ביחד עם קובץ
bin
ושומר בתוכו את הסדר של הקבצים והתקיות בדיסק המקורי


תוכנה טובה לשטויות האלה
winiso
arik
תודה תומר!!!!!!!!

אבל לא אמרת לי מה אני עושה אם הקובץ ISO
כאילו אחרי שאני צורב אותו אז הוא מתקין את אצמו אוטומטי או מה?
DjChook
תראה אתה מוריד תוכנה כמו
WWW.FIREBURNER.COM

סבבה ?
מה שהתוכנה עושה היא לוקחת את הקובץ
CUE
שמכיל בתוכו מידע לגבי הקובץ
BIN
או
ISO

ואז היא פותחת אותו אוטומטית בתהליך הצריבה, ונוצר לך דיסק כמו המקורי
אם זה משחק אז יעני יש
AUTOPLAY
או עם זה דיסק ממוקסס, זה לא יחכה שתי שניות בין שיר לשיר

כלומר זה בדיוק כמו הדיסק המקורי....

גם עם ה
BIN
נראה לך שהוא לא יכנס לדיסק, כלומר 750 מגה, אל תדאג, בפתיחה זה יוצא טוב

אלא אם כן זה משהו מיוחד שצריך דיסק של 800 מגה אבל אני מאמין שיכתבו על זה ב NFO
של הדיסק
:)
מקווה שעזרתי
arik
כן עזר לי יובל תודה!!!!!!!

אז מה שאתם אומרים זה לקחת את הקובץ
ISO
של המשחק שהורדתי
ופשוט לצרוב אותו לדיסק בלי שום פעולות מיוחדות???


ומה אם יש לי משחק על
ISO
ואין לי את הקובץ
BIN

כי לא ראיתי שתמיד יש את הקובץ
BIN??????
MoSH_MaN
טוב מכיוון שכבר די ענו לך אין לי מה להסביר בפעם המאה

קבצי כאלה אתה יכול לצרוב ,לפתוח למחשב או לעשות אותם CD ROM וירטואלי


עכשיו חן או יובל או האחרים שהסברתי להם תסיברו אתם,אין לי כוח
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN

עכשיו חן או יובל או האחרים שהסברתי להם תסיברו אתם,אין לי כוח


סליחה איך שכחתי להגיד למוש תודה רבה על שהסביר לי איך לעשות את זה
ואריק, שתגיע לגשר, נעזור לך לעבור אותו
arik
quote:
Originally posted by DjChook


סליחה איך שכחתי להגיד למוש תודה רבה על שהסביר לי איך לעשות את זה
ואריק, שתגיע לגשר, נעזור לך לעבור אותו


חחחחחחחח
אני מצטער שאני מקרה אבוד!!!!

אבל עזרתם לי לא נראה לי שזה כזה קשה!
בכל מקרה תודה
Ariels
אם יש לך בעיות תתקשר אלי, 051483810

arik
quote:
Originally posted by Ariels
אם יש לך בעיות תתקשר אלי, 051483810

אין בעיה רשמתי!!!!
DjChook
quote:
Originally posted by Ariels
אם יש לך בעיות תתקשר אלי, 051483810


פששש ככה מפרסם מספרים בפורום ?

יפה יפה
שג'ולי לא תשמש בהם במקרה
עוד תרצה איתך סקס טלפוני
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement