|
Heineken.Sundance.2007->6.4.07->Ferry.&.Ronald
|
View this Thread in Original format
| cluBBer |
וואלה משהו טוב אני אומר
LINE UP->
FERRY CORTEN->
RONALD VAN GELDEREN->
skazi
8 HOURS PARTY->
DEKEL BEACH.EILAT
http://www.layla.co.il/campaign/sundance/
+
PAUL VAN DYK->17-18.05.07
מישהו מכאן מתכוון לנסוע? |
|
|
| YoraY |
אחח בא לי$@!#@!$@!$@%#%#@
עם כל הערסים קיבינימט |
|
|
| markfeldman |
ואללה !
אדיר !!
אני מתכוון להגיע. |
|
|
| Segev |
| למישהו יש מושג מה הגיל? |
|
|
| FederalBI |
| למישהו יש מושג מה המחיר? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by FederalBI
למישהו יש מושג מה המחיר? |
יקר... |
|
|
| DvJ |
| שייט נופל על הימים של בומבמלה.... |
|
|
| FederalBI |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
יקר... |
ולתשובה שיכולה לעזור לי קצת יותר? |
|
|
| Viperon |
| מה ההגבלת גיל לפרי קרוסטן? |
|
|
| YoraY |
| וואו זה חייב להיות יקר אני חושב זה יעלה משו סיגנון ה 150 |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Viperon
מה ההגבלת גיל לפרי קרוסטן? |
לפי דעתי 18+ כמו בכל מסיבות של הייניקן
בטוח יהיו דילים שכוללים מלון + מסיבה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by cluBBer
לפי דעתי 18+ כמו בכל מסיבות של הייניקן
בטוח יהיו דילים שכוללים מלון + מסיבה |
והמחיר בטח יהיה 400 שקל...למרות שזה רק יום אחד אני משער שהדילים יכוונו לשתי לילות באילת... |
|
|
|
|