|
Happy Birthday Menno de Jong
|
View this Thread in Original format
| nz-fan |
Tja da Menno hier auch ein Part von den GTA´s ist mach ich mal ein kleines Geburtstagsgeschenk hier rein:
Happy Birthday! Menno
Ich wünsche Dir alles Liebe und Gute!
Weiterhin weiter so viel Erfolg wie bisher und feiere nicht zu dolle heute in Ankara :D :p
Viele Grüße und nen Knuddel
Britta :) |
|
|
| dj_macgyver |
hm. müsste man das nicht im nl-forum platzieren?
anyway, if he should really read this:
happy birthday, menno :) |
|
|
| Kasperhauser |
Happy Birthday Menno :)
Man sieht sich ja am 31.03. :) |
|
|
| Vanditine |
| all the best for you :) happy birthday :) |
|
|
| NetX |
alles gute zum geburtstag und bis zum 31.03. in hamburg
manuela&harald |
|
|
| [Beta:Blocker] |
| Happy Birthday to you, Menno :D I'm really looking forward to see you on march 31st in Hamburg :gsmile: |
|
|
| Iniii |
so here once again: happy birthday menno, wish you all the best!
i'm happy seeing you in hamburg soon ;)
greetz, ini-mini :toothless |
|
|
| Sir. Lunchalot |
| quote: | Originally posted by Iniii
so here once again: happy birthday menno, wish you all the best!
i'm happy seeing you in hamburg soon ;)
greetz, ini-mini :toothless |
+ Veit ;)
Bis zum 31ten! :D |
|
|
| Sav0n |
| happy b-day und ser lieber menno :p |
|
|
| Nicölsche |
| Happy Birthday, Menno :) |
|
|
| yoko |
happy b-day! cya @ hamburg on the 31st :)
make sure to bring plenty of cool tunes :toothless |
|
|
|
|