|
Sweapsound Session @ Club BK - Linköping (06.04.07)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Kan bara grattulera ScuL!!!!!
Jag måste försöka ta mig ner på detta... dagen efter PvD på MB....
Aly & Fila är fin trance de... vet iof inte hur de mixar men prodda kan de iaf! |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Kan bara grattulera ScuL!!!!!
|
Tack iaf :) |
|
|
| jofawe |
vad har liquidsunset med denna festen å göra? ;)
jag ska försöka ta mig till denna festen, hellre sweapsound än mondaybar ;)
Har ju lovat Daniel att ta mig upp nån jävla gång med.. |
|
|
| ScuL |
Daniel (Sweapsound) säger:
Förköp kostar 130 kr (ink förköpsavgift) 150 i dörren! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Alltid funderat på vad förköpsavgift är för nåt...
Är det en avgift för försäljningsstället ska ha en slant?
Är det en avgift för att du säkrar ditt inträde i förväg?
Bara en fundering :D |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Alltid funderat på vad förköpsavgift är för nåt...
Är det en avgift för försäljningsstället ska ha en slant?
Är det en avgift för att du säkrar ditt inträde i förväg?
Bara en fundering :D |
båda två antagligen :eek: |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Alltid funderat på vad förköpsavgift är för nåt...
Är det en avgift för försäljningsstället ska ha en slant?
Är det en avgift för att du säkrar ditt inträde i förväg?
Bara en fundering :D |
Yngves livs som säljer förköpen tar ut en avgift på 10:- per såld biljett.
Kommer bli grymt med lite uplifting/melodic igen. Va ju ett tag en. O så får man höra Scul igen, en helkväll med andra ord :) |
|
|
| Johan (DJ Irish) |
| Scul, säg till om ni spelar in seten. Skulle kunna spelas på DI.fm :) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Johan (DJ Irish)
Scul, säg till om ni spelar in seten. Skulle kunna spelas på DI.fm :) |
Du får höra med Daniel.. han undersökte möjligheterna såvitt jag vet.. |
|
|
| Johan (DJ Irish) |
| quote: | Originally posted by ScuL
Du får höra med Daniel.. han undersökte möjligheterna såvitt jag vet.. |
Jepp, ska fråga honom också. :) |
|
|
|
|