return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Sweapsound Session @ Club BK - Linköping (06.04.07)
View this Thread in Original format
ScuL


Datum
6 April

Plats
Bar & Kök, Linköping

Lineup
Aly & Fila [Egypten]
ScuL [Holland]
Petter B [Sverige]

Tid
22:00-03:00

Ålder
20 (18 år med studentleg.)

Entré
Förköp 120:- (+ ev. förköpsavgift)

Nyhetsmail
Du har precis läst ett nyhetsbrev från Sweapsound. Har du läst detta utan att fått det via våra utskick men kanske är intresserad på att få dem i fortsättningen. Då ska du skicka ett mail till [email protected][/email] med 'medlem' som topic eller signa upp på www.sweapsound.com så sätter vi upp dig på mailinglistan.

Länkar
www.sweapsound.com
www.alyandfila.com
www.offshore-music.com
www.scul.net
www.petterb.com
www.liquidsunset.org
www.tranceclubber.com
www.tranceland.org
www.di.fm
www.agatan.se
www.eastfm.se

För mer info besök oss på http://www.sweapsound.com
Frågor besvaras via mail på [email][email protected]
SteveTranz4ever
Kan bara grattulera ScuL!!!!!

Jag måste försöka ta mig ner på detta... dagen efter PvD på MB....

Aly & Fila är fin trance de... vet iof inte hur de mixar men prodda kan de iaf!
ScuL
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Kan bara grattulera ScuL!!!!!


Tack iaf :)
jofawe
vad har liquidsunset med denna festen å göra? ;)

jag ska försöka ta mig till denna festen, hellre sweapsound än mondaybar ;)
Har ju lovat Daniel att ta mig upp nån jävla gång med..
ScuL
Daniel (Sweapsound) säger:
Förköp kostar 130 kr (ink förköpsavgift) 150 i dörren!
SteveTranz4ever
Alltid funderat på vad förköpsavgift är för nåt...
Är det en avgift för försäljningsstället ska ha en slant?
Är det en avgift för att du säkrar ditt inträde i förväg?

Bara en fundering :D
ScuL
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Alltid funderat på vad förköpsavgift är för nåt...
Är det en avgift för försäljningsstället ska ha en slant?
Är det en avgift för att du säkrar ditt inträde i förväg?

Bara en fundering :D


båda två antagligen :eek:
WoberT
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Alltid funderat på vad förköpsavgift är för nåt...
Är det en avgift för försäljningsstället ska ha en slant?
Är det en avgift för att du säkrar ditt inträde i förväg?

Bara en fundering :D


Yngves livs som säljer förköpen tar ut en avgift på 10:- per såld biljett.

Kommer bli grymt med lite uplifting/melodic igen. Va ju ett tag en. O så får man höra Scul igen, en helkväll med andra ord :)
Johan (DJ Irish)
Scul, säg till om ni spelar in seten. Skulle kunna spelas på DI.fm :)
ScuL
quote:
Originally posted by Johan (DJ Irish)
Scul, säg till om ni spelar in seten. Skulle kunna spelas på DI.fm :)


Du får höra med Daniel.. han undersökte möjligheterna såvitt jag vet..

Johan (DJ Irish)
quote:
Originally posted by ScuL
Du får höra med Daniel.. han undersökte möjligheterna såvitt jag vet..


Jepp, ska fråga honom också. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement