|
De grote laten-we-Eagle-bannen-thread
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| aanpassen of opkrassen! |
|
|
| The_G0dfather |
ela polls tegen personen zijn ier wel uit den boze é
:gsmile: |
|
|
| christina |
| eagle blijft! om maar even tegendraads te doen |
|
|
| MikeVee |
Pffft, eerst een waarschuwing lijkt me eerder gepast.
Dat dialect is echt wel vervelend :o |
|
|
| Progrez |
| Ik zou bij deze eagle willen aansporen om zijn dag een keer bijzonder uitgebreid en gedetailleerd te vertellen in eigen streektaal. |
|
|
| Nasr |
*hoofdschuddend*
Dit mag snel gesloten worden... :o |
|
|
| Xilver |
Kristof godverdomme, den Eagle is meer man dan gij ooit zult zijn!
Eagle FTW! |
|
|
| Eagle` |
LUIIIIIIIL FANS jingskes da we da nog meuge meemoake
joe de Relle : ))) |
|
|
| Eagle` |
baaa de weg Crikke ge hebt aven exeko aan yours truly te danken, ik hem op den ieste gestemd : ))
edit2: AFGANG ????????? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
ela polls tegen personen zijn ier wel uit den boze é |
Inderdaad!
Eagle blijft. |
|
|
|
|