return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
רוצים לזכות בתקליטים מתנה? הצטרפו לפורום!
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
שלום רב לכם
אני פונה אליכם בהצעה נדירה...

2 תקליטים של פין שבזמנו קניתי כדי להחתים אותו ולחלק באותה מסיבה שבסופו של דבר לא יצאה במצופה עדיין שוכבים אצלי בבית...

והחלטתי לנסות ולראות האם תהיה כאן היענות לאפשרות של לזכות בהם

אז מה צריך לעשות?

אם את/אתה לא חלק מהפורום עדיין באופן פעיל ורוצים לזכות בתקליט כל שתצטרכו לעשות זה להצטרף לפורום ולגלות מעורבות כאן במשך תקופה של לפחות שבועיים...

מה זה מעורבות?
להגיב בצורה עניינית לנושאים, אם יש לכם משהו רציני בתחום המוזיקה לדבר עליו לפתוח נושא חדש וכו'

ומה לגבי חברי הפורום הנוכחיים? אצלכם המשימה היא להביא אנשים חדשים ומשיצטיין בכך יזכה באחד התקליטים המדוברים.

ההצעה מדברת על שתי תקליטים בלבד אבל אם תהיה היענות יפה אולי נרחיב את זה לעוד מספר תקליטים בהמשך.

שיהיה בהצלחה ומצפה לראות כבר בקרוב פנים חדשות כאן
YoraY
:):):)
uzi
וואלה... איך שכחתי מזה... גם כן הפין הזה!!! :D
DJMIKE
רק לנגב את התחת אפשר עם התקליטים שלו
.A.Y.
:eyes:
לאדע באיזה טראקים מדובר אבל יש לו כמה ענקייםםםםם
סחטיין על היוזמה אילן!
uzi
כן, נכון... כמה טראקים באמת ענקיים כמו הברז שהוא עשה לנו. :D
Glenn-Holmes
אתם מוזמנים לפעול אנשים...
romigi
אילן, הפוסט הזה גרם לי לחשוב פעמיים והנה אני פה:tongue3
אני אשמח לעמוד בתנאי, כל עוד שני התקליטים האלה ישתנו לשני תקליטים אחרים... אתה יודע אלו בדיוק..

נו מה אתה אומר מתאים?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by romigi
אילן, הפוסט הזה גרם לי לחשוב פעמיים והנה אני פה:tongue3
אני אשמח לעמוד בתנאי, כל עוד שני התקליטים האלה ישתנו לשני תקליטים אחרים... אתה יודע אלו בדיוק..

נו מה אתה אומר מתאים?



חחחחחחחחחחחחחח
:D

א. אתה יכול לתרום המון גם לכאן לדעתי

ב. תהיה פעיל ובקשתך תתממש - אבל זה רק כי אני אוהב אותך ;)
Viber
חחח אילן אתה משחד אנשים רק שיהיו פעילים פה? אני מציע שתפתח גם טר'ד שבו אתה מבטיח לילה בלתי נשכח איתך למי שיפתח טר'ד מוצלח

תנסה מה אכפת לך, תן לאנשים מה שהם רוצים
:)

DJMIKE
גם לפה הוא הגיע?! :whip:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Viber
חחח אילן אתה משחד אנשים רק שיהיו פעילים פה? אני מציע שתפתח גם טר'ד שבו אתה מבטיח לילה בלתי נשכח איתך למי שיפתח טר'ד מוצלח

תנסה מה אכפת לך, תן לאנשים מה שהם רוצים
:)


אנשים רוצים לילה בלתי נשכח איתי?

:eyes:

אני מכיר כמה כאלה...הם ממוקמים במוסד סגור כבר כמה שנים טובות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement