return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Hjälp tack!
View this Thread in Original format
Promo2000
Hur fan går d till när man Attachar en fil...asså jag vet hur man attachar...men inte hur jag lägger till den i meddelandet....
reveal
tror bara det går att lägga till filer i unknown tracks-forumet numera...

mind, du har koll på detta va?
Promo2000
jo jag vet....å d e där jag försöker attacha....men d funkar fan inte..
reveal
man ska använda "upload file" eller nåt i den stilen, det kommer upp ett nytt fönster som man väljer fil i
Promo2000
ahhhh....skiten funkar nu...tack iaf...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement