|
Hjälp tack!
|
View this Thread in Original format
| Promo2000 |
| Hur fan går d till när man Attachar en fil...asså jag vet hur man attachar...men inte hur jag lägger till den i meddelandet.... |
|
|
| reveal |
tror bara det går att lägga till filer i unknown tracks-forumet numera...
mind, du har koll på detta va? |
|
|
| Promo2000 |
| jo jag vet....å d e där jag försöker attacha....men d funkar fan inte.. |
|
|
| reveal |
| man ska använda "upload file" eller nåt i den stilen, det kommer upp ett nytt fönster som man väljer fil i |
|
|
| Promo2000 |
| ahhhh....skiten funkar nu...tack iaf... |
|
|
|
|