return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Gate 42 @ Göta Källare - [Fre - 23/3] (pg. 2)
View this Thread in Original format
jofawe
quote:
Originally posted by Gate 42
tack!

just det så hette de ja.. kom inte på namnet. vet dock att klubben ska heta ambitions tror jag?

nu är ju jag sämst på geografi och kommer inte riktigt ihåg var du bor patric, men jag lirar i trollhättan den 7:e april också, om det är ett bättre läge?


trollhättan.. .näeee.. de är jättelångt bort.
jag får väl masa mitt stora ärschle upp till huvudstaden nångång snart :|
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by JaniBravo
Tack! Det var några år sen man gjorde den. Men den funkar väl, hehe.

Kan även från mitt håll säga att det absolut inte är falsk marknadsföring och jag kommer spela mycket trevlig chill/progg etc. ;) Kvällen är det trance som gäller -- och det är GRATIS dessutom! Skriv upp er på listan och kom vettja! :)

Vi ses där!

//Jan S

Borde fan ta mig in!
Vizay
borde egentligen masa mig dit, är ju fortfarande skyldig dig en bira för fan! :toothless

Har hört rykten om att du även har lite remixer på gång så helt dött verkar det ju inte vara ;)
Gate 42
quote:
Originally posted by Vizay
borde egentligen masa mig dit, är ju fortfarande skyldig dig en bira för fan! :toothless

Har hört rykten om att du även har lite remixer på gång så helt dött verkar det ju inte vara ;)


du är inte skyldig mig nån bärs än, har ju inte gjort klart jobbet än :p
Vizay
quote:
Originally posted by Gate 42
du är inte skyldig mig nån bärs än, har ju inte gjort klart jobbet än :p


consider it a morot ;)
Johan (DJ Irish)
Heh, önskar jag kunde vara där. Låter som en rolig tillställning :)

Lycka til lmed arrangemanget!
hustler
Flow är fortfarande än en av mina favoritlåtar.

Kan inte komma men lycka till för all del!
SteveTranz4ever
Tog och letade fram "Flow" igen.,.. borde ha spelat den på kryssen!
Hade passat bra in i mitt set!
Gate 42
Kör en fuling och bumpar tråden en liten bit..

Glöm inte bort att ni kan slippa inträdet (80kr) om ni mailar in för och efternamn till [email protected]

;)

Hoppas man får se några glada SweTA's idag :D
JaniBravo
Dags att börja värma upp! Ses ikväll alla som kommer! :crazy:

Dragon Kick
Väldigt bra lirat av båda 2, är inte så mycket för chill i vanliga fall, men igår funkade det bra för även mig med ;)

Skulle gärna uppskatta lite tracklisting också:)
Vizay
really really sorry att jag inte dök upp, ville men orkade helt enkelt inte, jag jobbar fanimej för mycket :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement