|
Gate 42 @ Göta Källare - [Fre - 23/3] (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Gate 42
tack!
just det så hette de ja.. kom inte på namnet. vet dock att klubben ska heta ambitions tror jag?
nu är ju jag sämst på geografi och kommer inte riktigt ihåg var du bor patric, men jag lirar i trollhättan den 7:e april också, om det är ett bättre läge? |
trollhättan.. .näeee.. de är jättelångt bort.
jag får väl masa mitt stora ärschle upp till huvudstaden nångång snart :| |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by JaniBravo
Tack! Det var några år sen man gjorde den. Men den funkar väl, hehe.
Kan även från mitt håll säga att det absolut inte är falsk marknadsföring och jag kommer spela mycket trevlig chill/progg etc. ;) Kvällen är det trance som gäller -- och det är GRATIS dessutom! Skriv upp er på listan och kom vettja! :)
Vi ses där!
//Jan S |
Borde fan ta mig in! |
|
|
| Vizay |
borde egentligen masa mig dit, är ju fortfarande skyldig dig en bira för fan! :toothless
Har hört rykten om att du även har lite remixer på gång så helt dött verkar det ju inte vara ;) |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by Vizay
borde egentligen masa mig dit, är ju fortfarande skyldig dig en bira för fan! :toothless
Har hört rykten om att du även har lite remixer på gång så helt dött verkar det ju inte vara ;) |
du är inte skyldig mig nån bärs än, har ju inte gjort klart jobbet än :p |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Gate 42
du är inte skyldig mig nån bärs än, har ju inte gjort klart jobbet än :p |
consider it a morot ;) |
|
|
| Johan (DJ Irish) |
Heh, önskar jag kunde vara där. Låter som en rolig tillställning :)
Lycka til lmed arrangemanget! |
|
|
| hustler |
Flow är fortfarande än en av mina favoritlåtar.
Kan inte komma men lycka till för all del! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tog och letade fram "Flow" igen.,.. borde ha spelat den på kryssen!
Hade passat bra in i mitt set! |
|
|
| Gate 42 |
Kör en fuling och bumpar tråden en liten bit..
Glöm inte bort att ni kan slippa inträdet (80kr) om ni mailar in för och efternamn till [email protected]
;)
Hoppas man får se några glada SweTA's idag :D |
|
|
| JaniBravo |
| Dags att börja värma upp! Ses ikväll alla som kommer! :crazy: |
|
|
| Dragon Kick |
Väldigt bra lirat av båda 2, är inte så mycket för chill i vanliga fall, men igår funkade det bra för även mig med ;)
Skulle gärna uppskatta lite tracklisting också:) |
|
|
| Vizay |
| really really sorry att jag inte dök upp, ville men orkade helt enkelt inte, jag jobbar fanimej för mycket :p |
|
|
|
|