return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
leuk feestje: the inferno 8 mei
View this Thread in Original format
basvh
the inferno
8 mei
time out gemert
2200-0600

presale 31 euro
door 35 euro

line-up

mainstage

michel de heij
marco v
JP
Tom Harding

clubtrance

melvin
boozywoozy
jean
johan gielen
mental theo

hard tech/trance

marcel woods
yves de ruyter
one finger

best wel leuk line upje voor een discotheek, maar wel duur.

weet nog niet of ik ga want heb dan ook een schoolfeest
TranceFool
ja tis wat je zegt...zoveel geld voor een discotheek:rolleyes:
DJ Bazz
damn waarom woont de randstad niet bij mij?
basvh
quote:
Originally posted by DJ Bazz
damn waarom woont de randstad niet bij mij?


:D :D :D time out is in gemert, gemert ligt in de gemoedelijkste provincie van nederland oftewel noord brabant. om precies te zijn: gemert ligt vlakbij eindhoven
Dr. Kuipers
Had de reclame al wel gezien op TMF, mar is wel erg prijzig zeg...

En ik hoorde van Kolkiewolkie dat Warmduscher en Gary D ook ergens begin mei in Lucky (Rijssen) komen, dus denk dan dat ik daarvoor ga. Al wil ik nog steeds wel een naar de Time Out toe.
Al TA's die er wel eens zijn geweest?
Wat voor sfeertje hangt daar en hoe zit het met music en lights?
franzelare
Wel een redelijke tent op zaterdag, op vrijdag wat minder met die kale eikel van TMF!!:whip: :whip:
Het is alleen echt een tering eind reiden vanuit enschede dus daarom ga ik er niet zovaak heen!! (2 keer tot nu toe op zaterdag en 1 keer op vrijdag)
De muziek is wel redelij, natuurlijk wel commercieel maar daar is het een gewone discotheek voor.:D

Alleen die 31 Euro die steken ze maar mooi in hun kont!!!:toothless
ik geen 31 jaar dat ik daarvoor naar een discotheek ga!!
en dat feest in lucky is 3 mei, even te info!
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by franzelare

Het is alleen echt een tering eind reiden vanuit enschede dus daarom ga ik er niet zovaak heen!! (2 keer tot nu toe op zaterdag en 1 keer op vrijdag)


yep is idd ver rijden. Ik woon nml ook in +kut.
En die tent is nog eens een keer nix aan :D

tering franzelare, je was er vlot bij met je 6 cijferig ICQ nummer. Je draait dus al wat jaartjes mee.
Optimus
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik woon nml ook in +kut.


das een mooie plaatsnaam:D
basvh
quote:
Wat voor sfeertje hangt daar en hoe zit het met music en lights?


in de clubstage hangen 4 lazers, + hele mooi lichten.
soms komen er van die glitter papiertjes naar beneden + heel klein beetje schuim uit kleine schuimmachines. qua sfeer vind het niet de beste zaal, dat is de hardtech, het is er best wel donker, en je hebt kooi waar je in kan dansen veel ijzeren buizen enzo, en het geluid staat er erg hard. er hangt daar echt een super sfeer.
de mainstage kan ik niet echt zeggen want die word normaal alleen gebruik als live bands komen spelen. maar daar zullen ook wel lazers en zo komen

ik denk dat de time out echt 1 van de mooiste discotheek van nederland is
DJ Bazz
quote:
Originally posted by basvh


:D :D :D time out is in gemert, gemert ligt in de gemoedelijkste provincie van nederland oftewel noord brabant. om precies te zijn: gemert ligt vlakbij eindhoven


oeps das waar ook, ff te snel gelezen, maar het blijft wel een tering eind weg!:mad:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement