return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מגן בספרות (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
quote:
Originally posted by yahel222

וחן מה אתה בא להגיד בזה חחחח
איזה ילד רמד הוא ...אמא שלו מרכזת מתמטיקה בביה"ס שלנו
בכתה י הוא עשה 5 יח"ל מתמטיקה הביא 100



תשמע, הוא לא הכיר אותך.... אז שאלתי בכיוון ההפוך :)

העיקר שיהיה לך בהצלחה
eran
ספרות זה באמת חרא
והכי קטעים אצלי זה שהמורה לספרות שלי היא המחנכת
והיא שונאת אותי ואני אותה ואני וזה שיושב לידי תמיד יורדים עליה והיא שומעת את זה

ביום הורים היא באה לאמא שלי עושה לה שאני חצוף אז אמא שלי פתחה עליה פה והתחילה לצעוק עליה שמי היא ושספרות זה סתם קשקוש והיא שמעה שכל הכיתה שונאת אותה ואת איך שהיא מלמדת
היה יום הורים פיצוץ :D
Hell_Copter
חחחחחחח נשמע פצצה ערן
איזה אמא כלה
DjChook
חחחח דווקא אצלי זה לא ככה
אמא שלי והמחנכת שתיהן סגניות בתיכון, וחברות

אז גם היא אוהבת אותי ואני אותה
Flotser
:sadgreen:
יוו.... הבגרות החרא בספרות איך אני לא מסוגל לחשוב על זה!! זה כל כך חרא!!!!!

אתה באמת מסכן אחי, אבל מה כולם עוברים את זה,
זה כמו צבא וברית מילה....

לי בדיוק היה היום מגן ב"ידיעת העם והמדינה" שזה שילוב של היסטוריה ואזרחות...דווקא לא ממש הרבה חומר כי קיבלנו מן חוזר מפמ"ר או משהו כזה וככה אפשר היה לדעת מאיזה חומר תילקח כל שאלה.... אז למדתי אולי אחד חלקי 15 מהחומר...וכין כין הלך לי דווקא טוב... ;)
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Flotser
לי בדיוק היה היום מגן ב"ידיעת העם והמדינה" שזה שילוב של היסטוריה ואזרחות...דווקא לא ממש הרבה חומר כי קיבלנו מן חוזר מפמ"ר או משהו כזה וככה אפשר היה לדעת מאיזה חומר תילקח כל שאלה.... אז למדתי אולי אחד חלקי 15 מהחומר...וכין כין הלך לי דווקא טוב... ;)


אתה כיתה י?

יש לי גם בקרוב מגן
:sadgreen:
אבל יום שישי הזה יש לי מבחן על כל אזרחות וגרמניה
:(

ומחר יש לי מבחן בלשון... שזה גם מקצוע מטומטם...
:rolleyes:
והשנה יש לי גם בגרות בלשון
:confused:

לשון זה מה שהכי מדאיג אותי, אחר כך ידע העם והמדינה ויש לנו עוד איזה כמה פרוייקטים במחשבים ובגרות בפסקל, שזה לא כל-כך קשה...
..
אני מקווה
:rolleyes:
MoSH_MaN
אתה לומד על גרמניה?@?!?1?!?!?!



חיחיחיחיחי יש לי בגרות בלשון של ילדים מפגרים!

אתה לומד פסקל? כל כך פרשתי מזה...
DjChook
מוש למה פרשת ממחשבים
זה הכי קל בארץץץץ
MoSH_MaN
כי זה יומים עד 4
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
כי זה יומים עד 4


ואלה ?
באסהההה

MoSH_MaN
כי אם אני לא עושה מורחב זה לא שווה שקל
DjChook
שווה שקל ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement