|
מגן בספרות (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by yahel222
וחן מה אתה בא להגיד בזה חחחח
איזה ילד רמד הוא ...אמא שלו מרכזת מתמטיקה בביה"ס שלנו
בכתה י הוא עשה 5 יח"ל מתמטיקה הביא 100 |
תשמע, הוא לא הכיר אותך.... אז שאלתי בכיוון ההפוך :)
העיקר שיהיה לך בהצלחה |
|
|
| eran |
ספרות זה באמת חרא
והכי קטעים אצלי זה שהמורה לספרות שלי היא המחנכת
והיא שונאת אותי ואני אותה ואני וזה שיושב לידי תמיד יורדים עליה והיא שומעת את זה
ביום הורים היא באה לאמא שלי עושה לה שאני חצוף אז אמא שלי פתחה עליה פה והתחילה לצעוק עליה שמי היא ושספרות זה סתם קשקוש והיא שמעה שכל הכיתה שונאת אותה ואת איך שהיא מלמדת
היה יום הורים פיצוץ :D |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחח נשמע פצצה ערן
איזה אמא כלה |
|
|
| DjChook |
חחחח דווקא אצלי זה לא ככה
אמא שלי והמחנכת שתיהן סגניות בתיכון, וחברות
אז גם היא אוהבת אותי ואני אותה |
|
|
| Flotser |
:sadgreen:
יוו.... הבגרות החרא בספרות איך אני לא מסוגל לחשוב על זה!! זה כל כך חרא!!!!!
אתה באמת מסכן אחי, אבל מה כולם עוברים את זה,
זה כמו צבא וברית מילה....
לי בדיוק היה היום מגן ב"ידיעת העם והמדינה" שזה שילוב של היסטוריה ואזרחות...דווקא לא ממש הרבה חומר כי קיבלנו מן חוזר מפמ"ר או משהו כזה וככה אפשר היה לדעת מאיזה חומר תילקח כל שאלה.... אז למדתי אולי אחד חלקי 15 מהחומר...וכין כין הלך לי דווקא טוב... ;) |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Flotser
לי בדיוק היה היום מגן ב"ידיעת העם והמדינה" שזה שילוב של היסטוריה ואזרחות...דווקא לא ממש הרבה חומר כי קיבלנו מן חוזר מפמ"ר או משהו כזה וככה אפשר היה לדעת מאיזה חומר תילקח כל שאלה.... אז למדתי אולי אחד חלקי 15 מהחומר...וכין כין הלך לי דווקא טוב... ;) |
אתה כיתה י?
יש לי גם בקרוב מגן
:sadgreen:
אבל יום שישי הזה יש לי מבחן על כל אזרחות וגרמניה
:(
ומחר יש לי מבחן בלשון... שזה גם מקצוע מטומטם...
:rolleyes:
והשנה יש לי גם בגרות בלשון
:confused:
לשון זה מה שהכי מדאיג אותי, אחר כך ידע העם והמדינה ויש לנו עוד איזה כמה פרוייקטים במחשבים ובגרות בפסקל, שזה לא כל-כך קשה...
..
אני מקווה
:rolleyes: |
|
|
| MoSH_MaN |
אתה לומד על גרמניה?@?!?1?!?!?!
חיחיחיחיחי יש לי בגרות בלשון של ילדים מפגרים!
אתה לומד פסקל? כל כך פרשתי מזה... |
|
|
| DjChook |
מוש למה פרשת ממחשבים
זה הכי קל בארץץץץ |
|
|
| MoSH_MaN |
| כי זה יומים עד 4 |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
כי זה יומים עד 4 |
ואלה ?
באסהההה |
|
|
| MoSH_MaN |
| כי אם אני לא עושה מורחב זה לא שווה שקל |
|
|
|
|