יש פה איזה בחורון שהחליט להקים אתר בעברית לוידאו טוטוריאלז (בשפה עברית כמובן) ליצירת מוזיקה
ווואלה אם הבנאדם רציני והוא יוכל להקים אתר ברמה אפילו נמוכה בתור התחלה אני חושב שזה רעיון שיכול לקדם פה את סצנת היצירה בטירוף...
אז בתור התחלה כדי לדעת שאני לא עמדתי בחוסר מעס אני מפיץ לכם את זה...
תעשו עם זה מה שתעשו עם זה...
Glenn-Holmes
יוזמה מעניינת אני אישית חושב שייקח זמן לדבר כזה לקום ואני מטיל ספק בסיכויים של זה להפוך ליעיל לפחות לא בטווח הזמן הקצר.
בכל מקרה הדבר הזה בוודאי ישמש כלי עזר שימושי להרבה צעירים עם שאיפות ללמוד עצמאית יותר ויותר על עולם היצירה הממוחשב
.A.Y.
שמתי לב שהתחילו לתפוס כל המדריכי וידאו האלה
רעיון ענק לדעתי.. הרבה הרבה יותר נוח מלקרוא מדריכים
מקווה באמת לראות אתר רציני עם מדריכי וידאו שקשורים ליצירה
יכול לתרום להמון אנשים..