|
[21-07-2007] Exterma Outdoor -
|
View this Thread in Original format
| Fray Dee |
Jaa heb de kaarten alweer gekocht.
Ben benieuwd naar de line up.
Deze wordt bekend gemaakt begin mei in Club Rembrand in Eindhoven
I Cant Wait.:stongue: |
|
|
| Frenkieee |
Someone please fix that topic title!
Ik ben er ook bij.. tix meteen besteld. Heb er alle vertrouwen in dat de lineup weer superdeluxe zal zijn. |
|
|
| magikb |
already got my ticket and ready to go :)
It will be my first time at this event. In the past years I have just done DV, this year I will do both! |
|
|
| MennoB |
| Ja hier ben ik ook zeker bij. Heb me prima vermaakt vorig jaar! |
|
|
|
|