return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
A State Of Trance 300 - Gigs & Show!
View this Thread in Original format
uzi
לרגל התוכנית ה 300 של ארמין הוא ירים בהולנד מופע חינם בשטח פתוח. על הבמה יופיעו השמות שלמטה. זה יוצא ב 17 למאי וניתן יהיה לשמוע הכל חיי דרך האינטרנט.
א-ג-ד-ה!!!!!
ראיתם את השמות שלמטה? מה יכול להיות רע באירוע שכזה?! פשוט אדיר!!!

On may 17th 2007 15:00 - 22:00 were celebrating ASOT 300 LIVE from Pettelse Schans 's-Hertogenbosch (open air) in the Netherlands. The six year anniversary of the radioshow will be celebrated in style with some of the most requested names for this event by the listeners of the show.

Confirmed Line Up:
* Armin van Buuren
* Markus Schulz
* Marco V
* Sean Tyas
* Menno de Jong
* Marcel Woods
* Aly & Fila

En"trance" for FREE! The whole event will be broadcasted live acoss 30 FM and online stations around the world. Afterparty in '013' Tilburg from 22:00 - 05:00.
Glenn-Holmes
מה יש להגיד
ליין אפ חלומי לכל חובב טראנס באשר הוא
.A.Y.
כניסה חופשית בשטח פתוח:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


:(
markfeldman
יאללה,

מי בא ?
benji904
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מה יש להגיד
ליין אפ חלומי לכל חובב טראנס באשר הוא


Definately! I was lucky enough to be back in my former home country last May, and of course had to go to the AstA in The Hague for ASOT 250th broadcast party...amazing! Great, tranceloving crowd, fantastic atmosphere, great line-up (M.I.K.E., Jonas Steur, John Askew, AvB, Piet Bervoets of Rank 1 and Menno de Jong) and of course as a great bonus...a conversation backstage with Armin van Buuren himself, while he was answering questions on his laptop! Great guy, great party!
Hell_Copter
חלום!!!!!!!!!! פשוט אין דברים כאלה...
חודש וחצי להתכונן לזה :)
THE_BLUE_DRAGON
:p יומיים לפני היום-הולדת יאמי יאמי
Segev
חבל שאני בקורס מכ"ים
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Segev
חבל שאני בקורס מכ"ים


אנחנו נעדכן כאן את הטרד עם הסטים...

אל דאגה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement