|
Upload snelheid Mxstream!!
|
View this Thread in Original format
| Kamaya |
Voor degenen die het nog niet wisten, mxstream basic abonnees krijgen 2 x zoveel upload snelheid: van 64kbit/s -> 128 kbit/s.
| quote: | | Vanaf 1 mei 2002 zullen alle Mxstream Basic abonnees gebruik kunnen maken van de hogere upstreamsnelheid van 128Kbit/s. Op deze pagina staat het uitrolschema, zodat u precies kunt zien op welke dagen er in uw woonplaats gewerkt wordt aan de telefooncentrale waarop u bent aangesloten. |
In april worden alle centrales aangepast, dus het kan zijn dat sommige mensen het al eerder merken (ik bijv. uiterlijk 9 april)
Voor jouw datum van verandering check http://www.mxstream.nl
Oja, nog ff een vraagje: kbit/s omgerekend naar kb/s is delen door 8 en dan heb je ongeveer je snelheid. Maar weet iemand wat nu precies de omrekensom is? Wat is trouwens het verschil tussen kbit en kb?
De groeten!
Kamaya |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| quote: | | Oja, nog ff een vraagje: kbit/s omgerekend naar kb/s is delen door 8 en dan heb je ongeveer je snelheid. Maar weet iemand wat nu precies de omrekensom is? Wat is trouwens het verschil tussen kbit en kb? |
Volgens mij is dat gewoon de juiste rekensom. Want 1 byte = 8 bits. Dus moet je delen door 8. Ik zou eigenlijk niet weten waarom ze de snelheid soms uitdrukken in bits in plaats van in bytes. Zal wel een reden hebben...
GrEeTz |
|
|
| serialkillah |
| een byte is een 'woord' van 8 bitjes. een bit is een 1 of een 0 en een byte is dus een 'woord' opgebouwd uit 8 bitjes. |
|
|
| Kamaya |
ah, ok.
Dus dan zat ik met m'n omrekensom toch helemaal goed!
dus als het goed is over 3 dagen 16 kb/s upstream voor mij, en da's ook mooi voor jullie!
mazzel! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ja, die providers brengen het allemaal zo mooi. Alleen vergeet de klant het door 8 te delen om de werkelijke snelheid te krijgen :D |
|
|
| Blik |
hoeveel betalen jullie eigenlijk voor Maxstream? Ik heb gewoon kabel en ik heb ook een upstream van 16 kb/s en een download van weet ik hoeveel (heb wel eens snelheden van 650 kb/s gehaald)
en dan heb ik ook nog es ongelimiteerd downloaden :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Blik
hoeveel betalen jullie eigenlijk voor Maxstream? Ik heb gewoon kabel en ik heb ook een upstream van 16 kb/s en een download van weet ik hoeveel (heb wel eens snelheden van 650 kb/s gehaald)
en dan heb ik ook nog es ongelimiteerd downloaden :) |
I love @home 2, leechen met 450 kb/s sec, + nooit een storing (laatste jaar geen enkele storing gehad)
ik ga zeekr niet over op mxstream, veel te duur |
|
|
| Kamaya |
+/- 50 euro zijn de kosten volgens mij en dat is goed voor altijd +/- 55 kb/s down en ongeveer 7.5 kb/s up, wat nu dus 16 kb/s zal gaan worden.
Wat betalen jullie dan voor kabel?
En is het niet zo dat als je in een kut-gedeelte van het land zit(met veel mensen) dat je dan wel kunt fluiten naar je snelheid?
De groeten. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Kamaya
+/- 50 euro zijn de kosten volgens mij en dat is goed voor altijd +/- 55 kb/s down en ongeveer 7.5 kb/s up, wat nu dus 16 kb/s zal gaan worden.
Wat betalen jullie dan voor kabel?
En is het niet zo dat als je in een kut-gedeelte van het land zit(met veel mensen) dat je dan wel kunt fluiten naar je snelheid?
De groeten. |
ik heb dus hetzelfde.. wel handig van die verhoogde upload snelheid, gaat het allemaal wat sneller als ik iets wil sharen etc..
maar ja.. je kan em natuurlijk ook gewoon sochtends aanzetten en dan smiddags kijken hoever die is gekomen!! :) toch miss p (met bellie's set :D) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
(DNS) Resolved 130.89.utwente.nl to (ProFeeTruS)
Ik betaal €3,50 per mnd voor me aansluitinkje
:stongue: |
|
|
| Glaniskanis |
Ik heb al sinds een paar dagen dubbele snelheid
En je haalt heus niet 16 zoals eigenlijk zou moeten maar een steady 12 tot 13kb/s upload zit er zeker in :D:D
/me is weer blij :)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Boss |
mag essent ook wel s gaan ophogen naar 32kb/s, om bij te blijven........
we zijn dit jaar niet voor niets 5 euro meer gaan betalen :mad: |
|
|
|
|