|
heroes 4 !
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
רק קיבלתי אותו סוף שבוע הזה וזה נראה ממש אחלה
מתתי על הקודמים ! פשוט משחק ענק
שאני יחזור עוד שבועיים אני יבדוק יותר לעומק -
בכל אופן יש הבדלים רציניים בינו לבין הקודם ? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רק קיבלתי אותו סוף שבוע הזה וזה נראה ממש אחלה
מתתי על הקודמים ! פשוט משחק ענק
שאני יחזור עוד שבועיים אני יבדוק יותר לעומק -
בכל אופן יש הבדלים רציניים בינו לבין הקודם ? |
mosh_man is da answer
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
יש הבדלים!!!!!!!!
ואני עדיין לא התחלתי לשחק בזה כי
MOH מוציא לי את החשק לשחק בהירוס 4
אבל הגרפיקה הרבה יותר טובה ,האינטרפייס חדש לגמרי ולוקח זמן להתרגל
גולם חושבים שהקודם היה יותר טוב ,אבל גם זה טוב
יקח לי קצת זמן להתרגל לזה...כל הקניית חיילים שונה ואין קאפיטול
הקרב עצמו לדעתי יותר טוב ,מישהו מתקיף אז הזה שנתקף מחזיר באותה שניה
מה שמגניב זה שחייל על הסוס נלחם ונגיד אפשר גם ללכת עם חיות בשביל לגלות שטחים...
בקיצור שאני יתחיל לשחק ממש רציני אני כבר ידע יותר טוב |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יש הבדלים!!!!!!!!
ואני עדיין לא התחלתי לשחק בזה כי
MOH מוציא לי את החשק לשחק בהירוס 4
אבל הגרפיקה הרבה יותר טובה ,האינטרפייס חדש לגמרי ולוקח זמן להתרגל
גולם חושבים שהקודם היה יותר טוב ,אבל גם זה טוב
יקח לי קצת זמן להתרגל לזה...כל הקניית חיילים שונה ואין קאפיטול
הקרב עצמו לדעתי יותר טוב ,מישהו מתקיף אז הזה שנתקף מחזיר באותה שניה
מה שמגניב זה שחייל על הסוס נלחם ונגיד אפשר גם ללכת עם חיות בשביל לגלות שטחים...
בקיצור שאני יתחיל לשחק ממש רציני אני כבר ידע יותר טוב |
סבבה אחי
תודה
:) |
|
|
| Dj-2TaLL |
זה משחק חמוד לאללה...
באמת יש לך כמה דברים חדשים כמו:
יש לך אפשרות לשים במכרות זהב וכו חיילים לשמור...
אתה יכול לשלוח מפלצות לגלות שטח כמו שמוש אמר...
אבל יש איזה אופציה לארמי שלא הבנתי איך לעשות את זה...
כאילו אתה יכול לצרף 3 הירוס יחד או משהו...
אתה יכול לעשות שבמקום מפלצות יש תחת פיקודך הירוים אחרים, בלי המפלצות או לשלב... |
|
|
| DjChook |
תשמע כל התפיסת משחק השתנתה
כל העמים עכשיו התערבבו ויצרו צורות יעני יש
LIFE ORDER MIGHT NATURE DEATH
וכל אחד זה טירה, והטירות שונו
כל טירה מקסימום מרוויחה 1000 שזה גרוע בטירוף
ואתה יכול לבנות רק 5 חיילים יעני בכל טירה
צריך להתרגל |
|
|
| Ariels |
| שאני אמשיך לעצב בעורך של דלתא פורס 3 כפרים של פלשתינאים |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Ariels
שאני אמשיך לעצב בעורך של דלתא פורס 3 כפרים של פלשתינאים |
מה זאתומרת???? |
|
|
| Segev |
| מאיפה אני יכול להסיג את המשחק? |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
מה זאתומרת???? |
אף פעם לא שיחקת בדלתא פורס?
זה ה-משחק לאלה שרוצים לדעת מה אריאל עושה :) |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אף פעם לא שיחקת בדלתא פורס?
זה ה-משחק לאלה שרוצים לדעת מה אריאל עושה :) |
יש לי דלתא פורס ואני משחק בזה לפעמים.....
אבל לא הבנתי את הקטע עם הכפרים הפלסטינאים..... |
|
|
|
|