return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Qlimax 2002 Tonight!!!! 2 am - 8am
View this Thread in Original format
DJ-Energy
אנשים
לכל חובבי ההארד טראנס המושבעים
(מוש)

קבלו איזה ליין אפ מפציץ!!!!!!

(Cosmic Gate, Gary D, Dana, Pavo, Technoboy, Warmduscher)

DAMN!!!!!!!!!!!
הולך להיות ענק!!!!!!
DjChook
וואי
יהיה ריפ
???
אני חיייייב
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DjChook
וואי
יהיה ריפ
???
אני חיייייב


בוודאי ובוודאי
:)
DjChook
יופיייייייי

אתה דואג לנו ?

מאיפה זה, מה זה האירוע הזה?
יש טראקליסטים ?
Agent-Fire
תעדכנו אותי
;)
DjChook
אתם יודעים מי הכי תותח פה חוץ מ
COSMIC GATE
?

PAVO
יש לי סט שלו או שלה
משהו קטלני
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DjChook
יופיייייייי

אתה דואג לנו ?

מאיפה זה, מה זה האירוע הזה?
יש טראקליסטים ?


אל תדאג אני ידאג לכולם

;)

זה אירוע כל שנה של של
hard trance
מושבע

שנה שעברה שמעתי רק את הסט של
Lady Dana
והוא היה פשוט מדהים!!!!!!!!
הינה טראקליסט:

Lady Dana Live @ Qlimax 2001:

1: Micro Bots - Cosmic Evolution (Dj Scot Project Remix)
2: Tankis & Savietto - Octopus (lost in case remix)
3: Mo-dem - Contact (we gotta connect) (warp brothers remix)
4: Public Domain - Rock da funky beats
5: Yoda Inc. - Definitely (dj scot project remix)
6: Unknown - Unknown
7: A*S*Y*S - Acid nightmare
8: DJ Scot Project - O (overdrive)
9: The Moon - Blow the speakers (original mix)
10: Dare Devils - !Dare devil!!
11: Zenith Vs. Avex - I'm your deejay
12: Unknown - Unknown
13: Cosmic Gate - Fire wire (remix)
14: S.H.O.K.K. - Folie A Deux (Klub Mix) ?
15: Thomas Trouble - Insane asylum (smp club mix)
DjChook
יוווו אני משתין משמחה

אח שלי, ברור לך שבשניה שאתה יודע מאיפה מורידים את זה תשלח לי הודעה לאייסיקיו
או שתרשום פה אם אין לך בעיה

אני כבר טוחן את הסט של
COSMIC
מטראנס אנרגי יותר מדי
וגם את ה
PAVO FROM 12/12
ועוד איזה סט שקיבלתי איכשהו ב
AG
שזה:
dj rollex :)
DJ-Energy
חחחחחחחחח

שמישהו יארגן לי
FXPABLE Pub

כבר היום שמחר אני יוכל להעביר את זה!..
Agent-Fire
quote:
Originally posted by DJ-Energy
חחחחחחחחח

שמישהו יארגן לי
FXPABLE Pub

כבר היום שמחר אני יוכל להעביר את זה!..


אף אחד לא ימצא אחד כזה...

כמה הסט יקח כבר?

תוריד אותו ואז תעלה לסתם פאב... אני יכול למצוא לך פאב רגיל...

הכי מבוקש יהיה הסט של
cosmic gate

ואם תהיה נחמד תעלה גם עוד איזהמשהו
:stongue:

DJ-Energy
אחי
כמה זה יקח?
לא יודע שמע בסביבות השבע שעות כל דיי נותן שעה וחצי סט אני משאר שהרבה!!!
ועל 10 קיי אני לא הולך להעלות הכל
Agent-Fire
quote:
Originally posted by DJ-Energy
אחי
כמה זה יקח?
לא יודע שמע בסביבות השבע שעות כל דיי נותן שעה וחצי סט אני משאר שהרבה!!!
ועל 10 קיי אני לא הולך להעלות הכל


מובן שלא את הכל, את קוסמיק גייט לפחות...
:)

אגב השרת הזה שאתה מוריד ממנו, תומך ב
fxp
?
כי לעשות את זה אתה צריך ששני השרתים יתמכו!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement