|
Qlimax 01:00 - 07:00 on ID&T Radio!!!
|
View this Thread in Original format
| Menno |
Welke sets zijn er trouwens uitgezonden en gereleased?
Ik hoorde ook dat ID&T weer flink heeft lopen kutten met het geluid, rond een uur of 4 viel de set van Dana plotseling weg :( en kwam daarna niet meer terug :)...dat is al de zoveelste keer geloof ik. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ik heb vandaag nog nie gekeken maar had vanacht al:
[01:34] (|PeTrUs|) Qlimax_-_Mix_By_Cosmic_Gate_2002_TWCMP3
[02:11] (ProFeTruS) Warmduscher_-_live_at_Qlimax_04-07-2002-TWCLIVE |
|
|
| -=Freezel=- |
Cosmic Gate? Die hadden ze toch niet uitgezonden???
:conf: :conf: :conf: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by -=Freezel=-
Cosmic Gate? Die hadden ze toch niet uitgezonden???
:conf: :conf: :conf: |
Klopt, das ook een CD.
Maar dan klopt er nog geen hol van omdat de compilatie CD gedaan wordt door Dana & Pavo. Maar het zal allemaal wel. |
|
|
| Menno |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Klopt, das ook een CD.
Maar dan klopt er nog geen hol van omdat de compilatie CD gedaan wordt door Dana & Pavo. Maar het zal allemaal wel. |
Nee idd als je hier kijkt zie je dat die compilatie idd door Dana en Pavo wordt gedaan? |
|
|
| Jappio |
Qlimax_Thialf_Heerenveen_-_Captain_Tinrib_Live-04-07-2002-DOC
Qlimax_Thialf_Heerenveen_-_Technoboy_Live-04-07-2002-DOC
Qlimax_Thialf_Heerenveen_-_Warmduscher_Live-04-07-2002-DOC
Lady_Dana_-_live_at_Qlimax__04-07-2002-TWCLIVE |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Jappio
Qlimax_Thialf_Heerenveen_-_Captain_Tinrib_Live-04-07-2002-DOC
Qlimax_Thialf_Heerenveen_-_Technoboy_Live-04-07-2002-DOC
Qlimax_Thialf_Heerenveen_-_Warmduscher_Live-04-07-2002-DOC
Lady_Dana_-_live_at_Qlimax__04-07-2002-TWCLIVE |
kan iemand misschien een link of FTP geven waar ik ze kan downen?? Ik MOET die setjes namelijk hebben :D :D
Dana rocked :D |
|
|
| ScuL |
Indeed.. Ik vraag me af waar die dingen vandaan komen :?
Ze staan nog niet eens op RMF! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by ScuL
Indeed.. Ik vraag me af waar die dingen vandaan komen :?
Ze staan nog niet eens op RMF! |
Je gaat nu toch niet denken dat RMF ze eerder heeft dan de ftp's waar sommige hier opzitten hè.
Mocht je wel zo denken dan zou ik maar snel ophouden want:
1) RMF kapt met mp3 sharen
2) 1% loopt zie je op RMF terug
:D |
|
|
| ScuL |
ik zit hier nog niet zo lang..
maar met de livesets van Trance Energy (20-10-01 en 16-02-02), en ook Innercity (29-12-01).. waren ze op de zondagmiddag al geplaatst op RMF.. en daar is nu geen spoor van livesets.. dus da's jammer. gelukkig zit ik nu hier :) ik heb de sets al binnen btw.. |
|
|
| TranceFool |
| Rustig maar mensen. Audiogalaxy is altijd wel erg snel....dus denk dat ze daar vanmiddag wel opstaan. Dana heb ik alleen nog geluisterd en die was wel erg stuiteren :D. Vinmiddag ff Technoboy downloaden want die schijnt ook wel erg vet te zijn :) |
|
|
|
|