return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
A State of Trance 294
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
טוב אני חושב שמאחר וזהו פורום טראנס אדיקט!
גיע הזמן ששוב יהיה לנו מעקב שבועי אחר ארמין

הלינק והטראקליסט משודרים לכם בחסות רובן
unustheos מפורום 99
שהיה כאן בביקור בפורום שלנו גם...
אז נקווה שהוא יחזור ובנתיים "גנבנו" לו את הלינקים
:)

תהנו


01. Ilse Delange - The Great Escape (Armin van Buuren Remix)
02. Jonas Steur feat. Jennifer Rene - Fall To Pieces (Original Mix) [Future Favorite]
03. Jay Lumen - Circulation
04. Chris Lake feat. Emma Hewitt - Carry me Away
05. Sasha - Xpander (Mark Norman Remix)
06. Mind One - Hurt of Intention (Tyron & Matthews Remix)
07. Rafael Frost - Run To You
08. Juiz Electric vs DJ Katakis - Africn Beauty (Heatbeat Remix)
09. Kyau & Albert - Always A Fool
10. INXS - Afterglow (ID Mix)
11. Breakfast - The Sunlight
12. ID - ID
13. Orjan & R-Lend - Beat Design (Original Mix)
14. SNS - Conflict (Mark Otten Remix)
15. Lawrence Palmer – Streamline (Giuseppe Ottaviani Remix)
16. Nitrous Oxide - Orient Express [Tune of the Week]
17. Ron Van Den Beuken - Alcatraz
18. Tiesto feat. Christian Burns - In The Dark (Trance Remix)
19. Prodigy - Smack My Bitch Up (Richard Durrand Remix)
20. Paul van Dyk - For An Angel [ASOT Classic]


http://www.sendspace.com/file/2iz84n

[[ LINK REMOVED ]]

[[ LINK REMOVED ]]


http://www.gigasize.com/get.php/102...burningSoul.rar

[[ LINK REMOVED ]]
DvJ
אחלה תוכנית הייתה אתמול מאוד נהנתי
אחרי שבועיים שלא שמעתי
אהבתי מאוד את:

Jonas Steur feat. Jennifer Rene - Fall To Pieces (Original Mix)
Prodigy - Smack My Bitch Up (Richard Durrand Remix)
Jay Lumen - Circulation
Orjan & R-Lend - Beat Design (Original Mix)
Ilse Delange - The Great Escape (Armin van Buuren Remix)

הבחירה שלי לשבוע לפיוצר פאבוריט זה
SNS - Conflict (Mark Otten Remix)
Nitrous Oxide - Orient Express
עדיין לא החלטתי 2 קטעים מצויינים ביותר
אני קצת נוטה לכיוון של נטוריוס אוקסייד....

היה נחמד לשמוע 2 נוסטלגיות
האחד של הפרודגי - רמיקס נחמד מאד
והשני של ואן דייק -בין הקטעים הטובים שיש אי פעם....

איך לכם עברה התוכנית?
אהבתם לא אהבתם?
מה אתם חושבים על החדש של ג'ניפר רנה וג'ונס?
Glenn-Holmes
אני שומע תוכנית אחת לחודש בערך
ומהשבוע שעבר אני ממליץ לכם להתאהב כמוני בקטע המ-ד-ה-י-ם הזה!



Jussi Polet - Two Seas Apart

פשוט יפהפה! התאהבתי משמיעה ראשונה
.::UnusTheos::.
גונב לי לינקים אאאא.....

סתם אחי בכיף... תהנו אנשים !!!!!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by .::UnusTheos::.
גונב לי לינקים אאאא.....

סתם אחי בכיף... תהנו אנשים !!!!!


אני מוכן להותיר לך את הבמה אם אתה מבטיח לא לשכוח מאיתנו
;)
uzi
אתה יודע מה הכי מצחיק אותי פה? שללא הגנבות של מוזיקה באינטרנט הטראנס היה עוד יותר קטן ממה שהוא! ארמין הוא דוגמה הכי קלאסית לכוח הפרסומי של האינטרנט.
.::UnusTheos::.
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני מוכן להותיר לך את הבמה אם אתה מבטיח לא לשכוח מאיתנו
;)



אני ינסה אחי !
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by uzi
אתה יודע מה הכי מצחיק אותי פה? שללא הגנבות של מוזיקה באינטרנט הטראנס היה עוד יותר קטן ממה שהוא! ארמין הוא דוגמה הכי קלאסית לכוח הפרסומי של האינטרנט.


בוא לא נכנס לויכוח הזה
אני לא מסכים ואתה ואני ועוד רבים זה ההוכחה מבחינתי
כולנו גדלנו על תוכניות רדיו אהובות בתחנות מקומיות
כשאני מסתכל היום על כמות אוהבי הטראנס זה לא שיש מיליונים פתאום...הרדיו היה לא פחות נגיש משהאינטרנט נגיש היום
זה פשוט נראה מעט מוזר היום להאזין לרדיו כשיש לך אינטרנט...זה הכל
uzi
אילן, ברור שלאינטרנט יש יתרונות וחסרונות. אני חושב שהאינטרנט פתח להרבה אנשים את הראש למוזיקות שונות ומשונות מרחבי העולם. מבחינת הגנבות, אני חייב להודות שנעשה פה נזק עצום. אין פה בדיוק שחור או לבן, בנושא הזה יש המון אפור.
Segev
Ilse Delange - The Great Escape (Armin van Buuren Remix)

אני מואהב שוב!!!!!!!!!!!!!!
ואו איזה תוכנית היה שווה לחזור הביתה רק בשבל לשומע אותה :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement