|
boulevard of dance
|
View this Thread in Original format
| John |
voor de mensen die nix te doen hebben op koninginne dag en niet naar a'dam willen omdat et te druk is en toch wat leuks willen...kom naar dordt :)
Spuiboulevard.
15.00-22.00 uur: Boulevard of Dance. Gratis toegankelijk openlucht dance-evenement met nationale top-dj's.
naar et schijnt komen o.a.:
rank 1
marco v
johan gielen
maaaaar ik heb de flyer nog nie gezien en de website is nog niet echt um..geupdeet :P
http://www.boulevardofdance.nl/ |
|
|
| TimeportE |
| quote: | | Mark van Dale, Enrico en Marco V zijn internationaal bekende DJs en Ton TB heeft als producer en DJ inmiddels nationale bekendheid opgebouwd. Denniz is een groot talent en het zal niet lang meer duren of ook hij staat op alle grote feesten te draaien |
zoo... toch is ie geupdate volgens mij.. :) |
|
|
| Menno |
| quote: |
Denniz is een groot talent en het zal niet lang meer duren of ook hij staat op alle grote feesten te draaien
|
Nee ik pis echt in mijn broek nu, Denniz een groot talent wat een giller. Die kerel draait al sinds de opening van Scanners elke week dezelfde plaatjes.
Vorig jaar draaide Marco er ook al en met Piet Bervoets erbij dit jaar wordt het wel knallen denk ik. |
|
|
| John |
whehe en toch draaide denniz vorig jaar wel een goeie set :)
line up is trouwens:
denniz
ton tb
marco v
rank 1
johan gielen
zelfde als vorig jaar zeg maar dan ipv mark van dale, rank 1 en johan gielen.. geen slechte ruil imo :D
damn koninginne dag + dag ervoor wordt echt master :) |
|
|
| TimeportE |
| eff kijken op die TA-map hoever dordrecht van mij afligt.. ik heb namelijk nog geen plannen voor koninginnedag.. dus heel misschien als de rest van de "gang" der zin in heeft! :) |
|
|
| Tha Force |
lijkt me ook wel vet idd!!
Maarre dordrecht is nou nie egt vlakbij en zkr omda ik nogal zeikouders hep....
Maar goed ben dan ook de jongste TA.....
Maar dan nog..
Ast ff kan ga ik wel!! |
|
|
| tijs08 |
Line up ziet er erg goed uit... daarmee bedoel ik de laatste drie!!!
Maar ik denk niet dat ik ga!
Aangezien ik Dort ken en de mensen die er wonen.......
Misschein ff een vraagje voor John en Menno (he): hoe was het vorig jaar?
Want voor mijn gevoel word het echt een zooitje.. al die gekke.... vechtpartijen... iedereen naar de klote.... iets te ruig voor mij! |
|
|
| John |
vorig jaar heb ik geen vechtpartij gezien...maar je heb inderdaad gelijk over et dordt publiek...een relatief groot deel is vrij irritant ja. al zijn er wel mensen die et op een of andere manier aantrekken natuurlijk doordat ze zelf als een achterlijke debiel staan te springen en om zich heen slaan enzo:D
vorig jaar viel het iig reuze mee.. dit jaar schijnt het wel wat grootser te worden. maar ik verwacht toch dat et wel gezellig wordt.:) |
|
|
| theoden |
lol
je ken dordt en de mensen? en je gevoel zegt je dan dat er vechten komt?....
je kan ervan uitgaan dat er niet gevochten zal worden.
ik weet dat dordrecht een beetje een slechte reputatie heeft qua stappen en vechten... maar dit feest duurt maar tot 11 uur, en om 12 uur komen pas de gekken uit de kooien.... :)
echt waar, daar zal niet gevochten worden.
ikzelf kijk uit naar mark v. dale vs enrico, vooral enrico... die man heeft jaren gefungeerd als mijn idool, zowel als dj als producer |
|
|
| Menno |
Hier dan de tijden voor de Boulevard of Dance.
Weet niet hoe laat ik hier heen ga want ik zal wel vergaard zijn van Qontact. Maar Marco V en Piet wel ik zeker wel zien ;)
14.00-15.00: Ton TB
15.00-16.30: Johan Gielen
16.30-18.00: Denniz
18.00-19.30: Marco V
19.30-21.00: Rank 1 |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by theoden
lol
je ken dordt en de mensen? en je gevoel zegt je dan dat er vechten komt?....
je kan ervan uitgaan dat er niet gevochten zal worden.
ik weet dat dordrecht een beetje een slechte reputatie heeft qua stappen en vechten... maar dit feest duurt maar tot 11 uur, en om 12 uur komen pas de gekken uit de kooien.... :)
echt waar, daar zal niet gevochten worden.
|
Ok ik geloof je op je woord!
Kga toch maar ff langs denk ik want line-up weegt wel erg zwaar hier :D
| quote: | Originally posted by Menno
Hier dan de tijden voor de Boulevard of Dance.
Weet niet hoe laat ik hier heen ga want ik zal wel vergaard zijn van Qontact. Maar Marco V en Piet wel ik zeker wel zien ;)
14.00-15.00: Ton TB
15.00-16.30: Johan Gielen
16.30-18.00: Denniz
18.00-19.30: Marco V
19.30-21.00: Rank 1 |
Nou ik sluit me volkomen aan bij Menno!
eerst ff goed uitbrakken en dan ff snacken en dan vanaf 18 00 uur er weer tegenaan!!
Rank 1 wooooooeeeeeeiiiiiii!!
[off topic]
zozo Menno... Marco V addict?? eerst naar Hardbass dan naar Qontact en dan naar BOD .... allemaal met Marco V :D ... lukt je aardig om de addict uit te hangen
[/off topic] |
|
|
| John |
dit boeit niemand waarschijnlijk, maar ik wil toch ff een mini reportje typen :)
16:00 de wekker gaat, ben vrij brak maar nog steeds in de feest stemming (qontact!!! :D:)) na wat rond gebel in mn eentje op de fiets naar de stad (iedereen was er al :P) heb johan gielen dus gemist (op zich wel jammer, schijnt wel leuk gedraait te hebben) en om 18:00 rij ik de stad in en ik hoor godd al in de verte..marco v was dus al begonne..de eerste paar nummers van zn set leken verdacht veel op zijn qontact setje heheheh:D ondanks dat ik half dood was heb ik toch als een gek nog staan stampen (kreeg ik vandaag veel commentaar op van mn albert heijn collega's die mij wel hadde gezien maar ik hun niet..:)) na marco v was et de beurt aan piet bervoets, en zoooow wat draaide die hard, had ik niet van em verwacht. hij ging rustig verder waar marco v geeindigd was. ik vond et een geslaagde b.o.d. :) het regende (nog) niet (later bij et vuurwerk wel :P) waren wel veel mensen die passief erbij stonden maar goed, dat hebbie op zoiets he.. ook veel jonge kinderen (mn broertje bijvoorbeeld...dis heeft nog een handtekening(!!!!) aan piet bervoets gevraagd en gekregen :p
)
de after party in scanners was overigens een grote anticlimax, af en toe goeie muziek, maar dj denniz weet altijd de net gecreeerde sfeer dmv 1 plaat weer te doen verdwijnen. jammer jammer jammer...nog jammerder was het hoge gehalte 13 jarige die maar als een stelletje bejaarde aan de kant blijven staan/zitten..maar goed, het was toch wel leuk allemaal:) |
|
|
|
|