return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Hydroid vs. DJ Yan Live @ Wings 02.04.07
View this Thread in Original format
.::UnusTheos::.
טוב אז ככה חברה.....
חבר מאוד ותיק וטוב שלי ושמו יאן בישראל החליט שהוא מארגן ליין של מסיבות בצפון !

המסיבה הראשונה שלו תהיה בערב חג של פסח !

אז המלצתי לו אל איתי שינגן בפתיחה של הליין הזה....
וכמובן גם יאן ינגן בליין הזה !

קודם כל אני חושב שזה כבוד גדול שאיתי ינגן אצלנו בצפון וגם סוף סוף זה אולי זה יוכל להכניס קצת חוכמה לרוב האנשים שממש לא מבינים במוזיקה באזור הזה של הארץ

קיצר חברה מחיר הכניסה יהיה בין 50 ל-70 שקלים !
המועדון נימצא בצ'ק פוסט, חיפה.
מקווה לראות כמה שיותר אנשים מהפורום ואני יודע שזה קצת קשה כי רוב האנשים גרים באזור המרכז...!
בכל זאת זה נדיר שיש מסיבות כאלה באזור שלנו אז תנסו לא להחמיץ !!!!

Hydroid vs. DJ Yan Live @ Wings 02.04.07



Glenn-Holmes
צפון זה רחוק כמו שציינת אבל נראה אם תהיה איזה הפתעה בדמות טרמפ....

שכחתי לשאול אותך ב-99...
זה הולך להיות ליין שבועי? חודשי?
.::UnusTheos::.
http://www.grizzlink.com/wings/
KrazyDJs
עכשיו אתה מדבר, צפון..צ'ק פוסט זה רבע שעה נסיעה מפה..
נשתדל לארגן כסף ודרך להגיע לשם, אם לא הפעם יהיו עוד מסיבות איכותיות שם?


EDIT
18+
לא משנה
:(
.::UnusTheos::.
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
צפון זה רחוק כמו שציינת אבל נראה אם תהיה איזה הפתעה בדמות טרמפ....

שכחתי לשאול אותך ב-99...
זה הולך להיות ליין שבועי? חודשי?


אם ילך טוב אני חושב שזה הולך להיות חודשי !
.::UnusTheos::.
quote:
Originally posted by KrazyDJs
עכשיו אתה מדבר, צפון..צ'ק פוסט זה רבע שעה נסיעה מפה..
נשתדל לארגן כסף ודרך להגיע לשם, אם לא הפעם יהיו עוד מסיבות איכותיות שם?


EDIT
18+
לא משנה
:(


אני מקווה שכן יהיו נראה אך ילך מחר !!!

ובקשר לגיל אין מה לדאוג.....
YoraY
שיהיה בהצלחות
.::UnusTheos::.
חברה מי שחשב אל אולי לבוא אז פתיחת שערים ב-11 !!!

ורצויי להקדים.....

שיהיה לכם לילה טוב וחג שמח !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement