return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מה אתם מדמיינים כשאתם שומעים טראנס?
View this Thread in Original format
uzi
אפשר לבחור יותר מתשובה אחת.
DvJ
זה תלוי איזה קטע את שומע
כל קטע אחר מהשני


סתם דוגמא
חופים, דקלים, גלים, שקיעות, זריחות, שמיים נקיים

זה שאני שומע בואנגיד את
White Sand

ו-
חושך, אופל, לפעמים מלוכלך, מרדני וקיצוני
שאני שומע את
Phantom Manor

זה יכול להיות עוד הרבה
תלוי באיזה סוג של קטע מדובר.....
omergunr
חופים, דקלים, גלים, שקיעות, זריחות, שמיים נקיים
ומסיבה עם 1000 איש על החוף הזה!!!

:eyespop:
THE_BLUE_DRAGON
הלכתי על 3,4 ו5
:disbelief

במיוחד ריחוף בחלל עם כל הפלאנטות מסביב
אבל זה משתנה לפי הטראקים
Dj Alex (ISR)
חופים, דקלים, גלים, שקיעות, זריחות, שמיים נקיים
יותר קטעים סטייל דיג'יי שא

מהירות, ריחוף, טיסה, תעלה, נסיעה ישרה
אפליפטינג..
YoraY
מדמיין איך התווים נראים על הסיקוונסר
מנסה להבין תאפקטים
תטכניקה..

חסר חיים קיצר
.A.Y.
כל טראק וכל סגנון מעלה משו אחר לראש..
nesher
סקס סמים וטראנס לפנים
KrazyDJs
חושך ופסיכודלי...הרגשה של להתפרק...
yossef-m
בשבילי ה - PROGESSIVE
הוא תרופה ... כשאני שומע את המוסיקה אני לאוו דווקא מדמיין דברים
אני פשוט אוהב לשחרר את הראש וזה מה שהמוסיקה הזאתעושה בשבילי.

כאילו מורידה ממני את הצרות ... מנקה לי את הראש.
וככה אני יכול להמשיך הלאה ליום חדש :)

HOUSE/PROGRESSIVE FOREVER

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by yossef-m
בשבילי ה - PROGESSIVE
הוא תרופה ... כשאני שומע את המוסיקה אני לאוו דווקא מדמיין דברים
אני פשוט אוהב לשחרר את הראש וזה מה שהמוסיקה הזאתעושה בשבילי.

כאילו מורידה ממני את הצרות ... מנקה לי את הראש.
וככה אני יכול להמשיך הלאה ליום חדש :)

HOUSE/PROGRESSIVE FOREVER


נדמה לי שאני ואתה נסתדר מצוין פה מבחינת טעם מוזיקלי...
YoraY
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
נדמה לי שאני ואתה נסתדר מצוין פה מבחינת טעם מוזיקלי...



חחחחחחחחחחחחחחחחחח


אילן איזו התרגשות סוףסוף יש לך פרטנר אמיתי לפרוגרסיב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement