|
מה אתם מדמיינים כשאתם שומעים טראנס?
|
View this Thread in Original format
| uzi |
| אפשר לבחור יותר מתשובה אחת. |
|
|
| DvJ |
זה תלוי איזה קטע את שומע
כל קטע אחר מהשני
סתם דוגמא
חופים, דקלים, גלים, שקיעות, זריחות, שמיים נקיים
זה שאני שומע בואנגיד את
White Sand
ו-
חושך, אופל, לפעמים מלוכלך, מרדני וקיצוני
שאני שומע את
Phantom Manor
זה יכול להיות עוד הרבה
תלוי באיזה סוג של קטע מדובר..... |
|
|
| omergunr |
חופים, דקלים, גלים, שקיעות, זריחות, שמיים נקיים
ומסיבה עם 1000 איש על החוף הזה!!!
:eyespop: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
הלכתי על 3,4 ו5
:disbelief
במיוחד ריחוף בחלל עם כל הפלאנטות מסביב
אבל זה משתנה לפי הטראקים |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
חופים, דקלים, גלים, שקיעות, זריחות, שמיים נקיים
יותר קטעים סטייל דיג'יי שא
מהירות, ריחוף, טיסה, תעלה, נסיעה ישרה
אפליפטינג.. |
|
|
| YoraY |
מדמיין איך התווים נראים על הסיקוונסר
מנסה להבין תאפקטים
תטכניקה..
חסר חיים קיצר |
|
|
| .A.Y. |
| כל טראק וכל סגנון מעלה משו אחר לראש.. |
|
|
| nesher |
| סקס סמים וטראנס לפנים |
|
|
| KrazyDJs |
| חושך ופסיכודלי...הרגשה של להתפרק... |
|
|
| yossef-m |
בשבילי ה - PROGESSIVE
הוא תרופה ... כשאני שומע את המוסיקה אני לאוו דווקא מדמיין דברים
אני פשוט אוהב לשחרר את הראש וזה מה שהמוסיקה הזאתעושה בשבילי.
כאילו מורידה ממני את הצרות ... מנקה לי את הראש.
וככה אני יכול להמשיך הלאה ליום חדש :)
HOUSE/PROGRESSIVE FOREVER |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by yossef-m
בשבילי ה - PROGESSIVE
הוא תרופה ... כשאני שומע את המוסיקה אני לאוו דווקא מדמיין דברים
אני פשוט אוהב לשחרר את הראש וזה מה שהמוסיקה הזאתעושה בשבילי.
כאילו מורידה ממני את הצרות ... מנקה לי את הראש.
וככה אני יכול להמשיך הלאה ליום חדש :)
HOUSE/PROGRESSIVE FOREVER |
נדמה לי שאני ואתה נסתדר מצוין פה מבחינת טעם מוזיקלי... |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
נדמה לי שאני ואתה נסתדר מצוין פה מבחינת טעם מוזיקלי... |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
אילן איזו התרגשות סוףסוף יש לך פרטנר אמיתי לפרוגרסיב |
|
|
|
|