return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
APRIL FOOLS ---> 13-06-2007 Armin Van Buuren & Menno De Jong @ Ha-Oman Tel Aviv!!!
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
כמעט נפלתי מהכיסא כששמעתי על זה!!

סוף סוף מנו דה יונג מגיע לארץ
וכמובן שזה לא יכול לקרות ללא הנסיך של הקלאב טראנס שחוזר אלינו שוב אחרי חצי שנה שהוא לא היה כאן.
כמו שיכולנו לחזות הכניסה למאה הגדולים בדי ג'יי מאג עשתה את שלה ומנו ידרוך לראשונה בארץ הקודש

לא ברור מי יחמם את מי משכבר כנראה ידוע זה שמאחר והמסיבה היא לא בחסות הייניקן לא יהיו כל מיני סקאזים למיניהם שנדחפים לליין אפ
אז קדימה תתחילו לספור לאחור!

עוד חודשיים וחצי!!!!!
:whip:
.::UnusTheos::.
אין מצב !!!!!! כמו שאמרתי כבר !!!!!
uzi
היום אחד באפריל, יום השקר, יא מניאק!
:D
THE_BLUE_DRAGON
!!!וואי וואי אם מנו בא אני בדוק שם
ד"א איזה ענק הוא!
שפגשתי אותו עם חברי הפורום הגרנמני בברלין
בכלל לא שמתי לב שזה הוא
למה הייתי צריך להרים את הראש למעלה בשביל לראות את הפרצוף שלו חחח
פתאום אחד מחברי הפורום הגרמני שעשה לי הכרות עם כל החבר'ה שם
אומר לי את השמות של כולם ואז מצביע על מישהו ענק ואומר לי זה מנו
אז אני מרים את הראש ופתאום רואה שזה הוא חחח
!נשבע לכם שהוא ענק
:haha:

אבל במוסיקה הוא הרבה יותר ענק
:crazy:
THE_BLUE_DRAGON
!!!אילן שיהיה לך קצר בפטיפון יא מניאק
Glenn-Holmes
חחחח

'm sorry my people
but i had to at least try to fool you
you see? it's the jewish tradition..
i could have done so much more....


seeya next year. :D
benji904
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חחחח

'm sorry my people
but i had to at least try to fool you
you see? it's the jewish tradition..
i could have done so much more....


seeya next year. :D



Oh ing , this shouldn't have been an april's fool joke...Ilan, God love u, you got me there! , in' hell!!! MENNO, COME 2 IL!
Glenn-Holmes
maybe menno will jump over to these pages
so lets show him some love :)

maybe this joke will become real one day
MdJ
Haha, you had me fooled there for a second :D

Too bad it's an April Fools joke though :(

Would have been awesome to come and play! :crazy:

- Menno :)
benji904
quote:
Originally posted by MdJ
Haha, you had me fooled there for a second :D

Too bad it's an April Fools joke though :(

Would have been awesome to come and play! :crazy:

- Menno :)


Menno, ik neem aan dat jij dit bent...:cool:
KOm AJB naar Israel...mensen zijn superdorstig naar je fabuleuze sets!!

Een levensgrote fan

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by MdJ
Haha, you had me fooled there for a second :D

Too bad it's an April Fools joke though :(

Would have been awesome to come and play! :crazy:

- Menno :)


hehe i must admit you are my first pick for a trance dj that never played here before if i were to choose...

well who knows...maybe it will happen. i believe you'll visit our little lovely country in the next year or two
uzi
hey menno, i just want you to know that you and intuition artists have many fans here.

איזה קטע שהוא הגיב!!! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement