return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Clubsolutely vol.2 <---tracklist please (pg. 2)
View this Thread in Original format
romigi
אך פלדמן, איפה הימים שהשם שלך היה מוכרז 10 פעם בשידור אחד..?
ואני הייתי בטוח שאתה מהמכורים קשה - כמוני. יצא והיו אחלה אוספים תבדוק את הנושא.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by romigi
אך פלדמן, איפה הימים שהשם שלך היה מוכרז 10 פעם בשידור אחד..?
ואני הייתי בטוח שאתה מהמכורים קשה - כמוני. יצא והיו אחלה אוספים תבדוק את הנושא.


הלו הלו עד שהתגייסתי משהו בין סוף 99 לסוף 2001 אלעד אמדי ידע טוב מאוד גם את השם אילן הלמוש
היתה לו גם מאזינה קבועה שתמיד זכתה בפרסים בשם לירי מראשון לציון שאפילו נפגשתי איתה
אני והיא היינו בין הראשונים ולמעשה היחידים בצ'אט האינטרנטי של אמבטיית קצב שהם התחילו בשלהי 2000....
romigi
עד שלא היית 3 שנים ברציפות במצעד השנתי באולפן אז לא נחשב:stongue:
DJMIKE
עזבו אותכם מאבטיית קצב, התוכנית של גיא פדרמן ברדיו חיפה הישן (כשהיו שתי תחנות) :crazy:

עשיתם לי חשק, שמתי לי לשמוע את מספר 6 בסדרה

Jessy - Look @ Me Now
Demode - Now I'm Free (Frank J Vocal Mix)
4 Strings - Let It Rain
The Space Brothers- One More Chance
GTR - Mistral
Decoy & Roy - Inner Life
Solid Globe - North Pole
Oxygen - Am I On Your Mind (Ian Van Dahl Mix)
The Matrix- Protect The Innocent (Cream Team Remix)
E-Craig - Drum Beats
Echoplex - Def By Stereo

Young Parisians - U Write The Rules (Solarstone Remix)
Scott Bond vs. Solar Stone - 3rd Earth
Noa Tylo - Sanctuary (Supreme Dream Team Mix)
Yahel - You Feel
Sureno - Love Is An Ocean (Blue Moon Remix)
Darren Tate vs. Jono Grant - Let The Light Shine In (Jono Grant Mix)
Carlo Resoort - Remover
C-Base - In The Beginning
Kid Q - This Feeling
Filur Feat. Kai Martin - Fallin'

:eyespop:
Glenn-Holmes
עזוב אותך הרי זה ידוע שהירושלים הקדימו את החיפאים לפחות בכמה שנים...

:D
romigi
The Space Brothers- One More Chance

אחד הדברים שעד היום גורמים לי לבכות..
uzi
גם אני הייתי מאזין קבוע לאמבטיית קצב וגם רדיו חיפה!
גדול!!!
והיה גם ברדיו רמלה את אלון מורדו, שהיה שם דאנס וטראסים ישנים...
כמו
JX
bbe
וכל מני כאלה...
איזה התרגשות הבאתם לי עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
והיה גם איזה תחנה פיראטית בטווח התדרים שליד רשת ג, שהיה מנגן בלילה טראנסים כמו:
organ- to the world
ואת כל האוספים הישנים של הטראנס כמו
מיסטר די ג'יי
פיור דאנס הישנים.
uzi
עזרו לזהות דאנס משנות התשעים שאלון מורדו היה מנגן ברדיו סנטר לפני 10 שנים.
זה היה דאנס עם פסנתר וקול של אישה.
הוא היה מזכיר את הסגנון של "טוד טארי".
הפזמון הלך ככה:
i want your love, away from me,
i want your love, away from me,
i want your love, i need your love, away from me...
away, away, away from me!!!

באותה תקופה היה מנוגן גם הדאנס
S-J - I Feel Divine
ואלון היה מנגן את שניהם במצעד שלו.
Viber
חחח עדיין יש לי קסטות מאמבטיית קצב עם מעל ל200 שעות של הסטים של חמישי וריפים מהתוכנית, עד לא מזמן היו לי כמה מהם על
MP3

אני עדיין זוכר כמה קיללתי אותו כל פעם שהוא דיבר באמצע סטים וחירבן לי את כל ההקלטות:)
DJMIKE
quote:
Originally posted by Viber
חחח עדיין יש לי קסטות מאמבטיית קצב עם מעל ל200 שעות של הסטים של חמישי וריפים מהתוכנית, עד לא מזמן היו לי כמה מהם על
MP3

אני עדיין זוכר כמה קיללתי אותו כל פעם שהוא דיבר באמצע סטים וחירבן לי את כל ההקלטות:)


אמת או חובה?

חובה?

אוקיי, חובה עליך להעביר את ההקלטות לקובצי אמ פי 3 ולהעלות לנו אותם!!!

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DJMIKE
אמת או חובה?

חובה?

אוקיי, חובה עליך להעביר את ההקלטות לקובצי אמ פי 3 ולהעלות לנו אותם!!!


אני מצטרף לבקשה!!!!

יש לך דברים ששווים לא מעט כסף לאנשים שגדלו על טראנס באותה תקופה
Viber
quote:
Originally posted by DJMIKE
אמת או חובה?

חובה?

אוקיי, חובה עליך להעביר את ההקלטות לקובצי אמ פי 3 ולהעלות לנו אותם!!!


או זה או שנממן בן אדם מיוחד שזאת תהיה העבודה שלו במשך חודש
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement