return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Nick Hogendoorn Promo Mix Spring (April) 2007
View this Thread in Original format
nickh
Hey mensen!

Voor diegene die het diggen (wat een taaltje) is er een nieuwe promo beschikbaar :)

stijl is deephouse, techhouse, minimal, etc.

Tracklist:

01. Justin Martin - The Sad Piano (Jimpster Remix)
02. Clemens Neufeld - Polaris
03. Kerri Chandler - The Promise (Fish Go Deep Vocal Dub)
04. Miguel Migs - Mesmerized (Shur I Kan Guilty Dub Mix)
05. Mastiksoul - Slin Din & Fried Rice
06. Claude Vonstroke - The Whistler (Jesse Rose Mix)
07. Guy J - Ear Cannal (MOS Remix)
08. ID
09. Tube & Berger feat. Vanity - Funky (Gui Boratto Remix)
10. Schrodinger - Mind Machine
11. Napsugar - Somebody Got Lucky (Dejonka Remix)
12. Fish Go Deep - Soul v2
13. Jairus Miller - Karmatic (Fady Ferraye Remix)

en hoi Eieregooi en Donna :P

DOWNLOAD

Voor andere info check hier.
BaRTeZ
Vond je januari mix lekker, zal 'm op mijn ipod knallen en de komende week eens naar luisteren.


(Als ik er tijd voor heb tenminste, moet eerst Balance 011, GU31 & One+One eens goed checken :P)
Siesta
vind er geen zak aan :stongue:
magrec
ziet er goed uit!

Helemaal mijn ding!
Die funky is echt :cool: , net zoals ear canal van guy. en die jimpster remix van the sad piano :eyes: afgelopen week nog gekocht.
Chicane
Sorry, ik vind hem erg saai en eentonig.. is vast publiek voor, maar niet aan mij besteed dit.
nickh
thanks voor de replies tot nu toe :)

zonde dat het niet voor iedereen is ;) en @ magrec: the sad piano staat heel vaak aan hier, topplaat inderdaad...
Little Theseus
Puik mixje weer,
Grappig dat ook jij nu the whistler draait, ken die plaat al zo lang, snap niet dat ie nu ineens zo populair is.

[edit] zie net dat de whistler officieel is uitgekomen in april, vandaar :D [/edit]
nickh
quote:
Originally posted by Little Theseus
Puik mixje weer,
Grappig dat ook jij nu the whistler draait, ken die plaat al zo lang, snap niet dat ie nu ineens zo populair is.

[edit] zie net dat de whistler officieel is uitgekomen in april, vandaar :D [/edit]


Ja klopt, als je dit op promo ontvangt mag je blij zijn ;) Erg goeie remix van Jesse Rose...
basvh
erg lekker setje man!!!!

Thanks deze wordt komende tijd vast en zeker vaker opgezet hier op me werk!
Massive84
holy..lekker dit!!!

Nog meer van die setjes die ik eventueel kan downloaden?

FUSyke
Een zalig mixje :)
TranceFool
Hele dikke poep inderdaad, heerlijk :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement