return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Planisphere's New Album
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
ז לפני כמה שבועות הכריז ארמין בתוכניתו שךורן וורונז המוכר בשלל אליאסים כגון איירוייב לולו ובין השאר גם פלאניספר עומד להוציא אלבום שלם תחת האליאס הזה!

קטע אחד שמנוגן עכשיו גם ע"י ארמין והבנתי שגם ע"י עוד די ג'יים נקרא
no sugar added
והוא בהחלט מזכיר לי תקטעים המעולים של אחד היוצרים הבולטים בעולם הטראנס מאז ומעולם.

הייתי שמח לדעת אם הדיסק כבר יצא, האם למישהו הזדמן לשמוע אותו ומה אתם חושבים על הקטע הראשון שכבר מתנגן בפלייליסטים של די ג'יים בולטים בטראנס.
DJMIKE
יצא לפני חודש וחצי

אלבום טוב מאוד אבל הוא קצת מיהר איתו אחרי שיצא לו אלבום אומן משולש לפני שנה...

Planisphere - Solarism


1° Bitmap Sprite - Beat Mix
2° Tokyo Triggerscape
3° Nothing's Slave - Acieed Mix
4° Corinthians XIII - Re-Worked
5° Corinthians XIII - Re-Re-Worked
6° Solarism - Everybody Needs A 4 To The Floor Mix
7° Simplified
8° No Sugar Added
9° Alizé - Piège A Vent Mix
10° Lost In Moonshine Infinity
11° Retrieved From Infinity
12° Spectrazoidesign
13° Lick-Tro-Phonik
14° So Many Other Ways
15° Hosanna Beyond The Stars
16° Symph-O-Totem
17° United We Were
uzi
שמעתי את האלבום אני חייב להודות שהוא מאוד מיוחד! מאוד מרשים ופקנטי. לא סגנון שלי, אבל הותיר בי רושם כי יש שם אלמטים מרגשים מאוד בשביל פרוג מתוחכם שכזה....
YO-I
אלבום מיוחד ללא ספק, במקרה היום צרבתי אותו לרכב, שמעתי אותו לראשונה ואהבתי כל קטע

מומלץ
Rising
quote:
Originally posted by DJMIKE
יצא לפני חודש וחצי

אלבום טוב מאוד אבל הוא קצת מיהר איתו אחרי שיצא לו אלבום אומן משולש לפני שנה...


מיהר איתו??.. הבנאדם כל היום יושב ורק עושה מוזיקה...כל פעם תחת פרויקט אחר...
ברגע שנאספו לו מפסיק קטעים ליצירת אלבום ו-17 זה המוןןן.. הוא שיחרר אותו... אני בטוח שהרבה מהקטעים הוא עבד עליהם בשנים האחרונות
DJMIKE
ועכשיו יצא גם

Antidote - Evolution Revolution

חבל שהוא עושה את זה, שלושה אלבומים בשנה זה יותר מדי, גם במוכנים של מוזיקת פופ
Rising
quote:
Originally posted by DJMIKE
ועכשיו יצא גם

Antidote - Evolution Revolution

חבל שהוא עושה את זה, שלושה אלבומים בשנה זה יותר מדי, גם במוכנים של מוזיקת פופ


מה שאתה לא מבין זה שהוא עשה את המוזיקה הזאת לאורך השנים... ויש לו חומר מספיק טוב כדי לשחרר אלבום סולו.

כמעט כל הקטעים באלבום הזה קיבלו כבר שחרור על תקליט.. נשאר לו כולה לשחרר את האלבום.
DJMIKE
quote:
Originally posted by Rising
מה שאתה לא מבין זה שהוא עשה את המוזיקה הזאת לאורך השנים... ויש לו חומר מספיק טוב כדי לשחרר אלבום סולו.

כמעט כל הקטעים באלבום הזה קיבלו כבר שחרור על תקליט.. נשאר לו כולה לשחרר את האלבום.


אני דווקא כן מבין שהוא לא ישב שבוע על כל אלבום ואמר "קדימה נמלא את העולם בשלושה דיסקים , אחד בטח יקנו".
אבל עדיין
שלושה אלבומים בכזה מרווח זמן, לא משנה אם אלה אלבומי אומן/אוסף זה יותר מדי, בכל תחום וסגנון.
sh33p
אם אני לא טועה באלבום של אנטידוט
אין קטע אחד חדש
הכל קטעים ישנים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement