return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Dit moeten we in NEDERLAND ook!
View this Thread in Original format
Siesta
http://www.speedbandits.dk/

:D
Loraine
quote:
Originally posted by Siesta
http://www.speedbandits.dk/

:D


En dan voor de vrouwen achter het stuur graag de mannelijke versie aan de kant van de weg :o



:toothless :toothless
Siesta
quote:
Originally posted by Loraine
En dan voor de vrouwen achter het stuur graag de mannelijke versie aan de kant van de weg :o



:toothless :toothless


jaja dan krijgen we NOG MEER aanrijdingen. Voor vrouwen is zoiets niet geschikt!
Loraine
quote:
Originally posted by Siesta
jaja dan krijgen we NOG MEER aanrijdingen. Voor vrouwen is zoiets niet geschikt!


Als ergens aanrijding door veroorzaakt worden, is dat wel door patsers die denken dat ze met hun leasebak op volle vaart zijdelings kunnen invoegen op de vele knelpunten die Olland rijk is om vervolgens 2-3 rijstroken op te schuiven en de simpele man met zijn [vul zelf automerk in] burgerbak vol op de rem laten staan van schrik :stongue: :stongue:
DjRV
quote:
Originally posted by Loraine
Als ergens aanrijding door veroorzaakt worden, is dat wel door patsers die denken dat ze met hun leasebak op volle vaart zijdelings kunnen invoegen op de vele knelpunten die Olland rijk is om vervolgens 2-3 rijstroken op te schuiven en de simpele man met zijn [vul zelf automerk in] burgerbak vol op de rem laten staan van schrik :stongue: :stongue:


Tis maar wat je grappig vindt :rolleyes:
Siesta
quote:
Originally posted by Loraine
Als ergens aanrijding door veroorzaakt worden, is dat wel door patsers die denken dat ze met hun leasebak op volle vaart zijdelings kunnen invoegen op de vele knelpunten die Olland rijk is om vervolgens 2-3 rijstroken op te schuiven en de simpele man met zijn [vul zelf automerk in] burgerbak vol op de rem laten staan van schrik :stongue: :stongue:



je bedoeld dit?: http://www.dumpert.nl/mediabase/125...57bf/index.html


:stongue:
Loraine
Ik bedoel meer zoiets :clown:
eieregooie
quote:
Originally posted by Siesta
http://www.speedbandits.dk/

:D

Oud nieuws :p

Is zelfs al eens op het jnournaal geweest geloof ik :toothless



quote:
Originally posted by Loraine
Als ergens aanrijding door veroorzaakt worden, is dat wel door patsers die denken dat ze met hun leasebak op volle vaart zijdelings kunnen invoegen op de vele knelpunten die Olland rijk is om vervolgens 2-3 rijstroken op te schuiven en de simpele man met zijn [vul zelf automerk in] burgerbak vol op de rem laten staan van schrik :stongue: :stongue:

(A)

Overigens is het formaat van de auto niet van toepassing hoor... Met een oud roestbakje werkt het ook :D Alleen met een dikke bak is 't wel veiliger. Mensen geven je toch meer de ruimte :D



quote:
Originally posted by Loraine
Ik bedoel meer zoiets :clown:

Bumperkleven werkt :D 1 voordeel... Zo leren die Iraqi's tenminste wel in hun achteruitkijkspiegel te kijken. Daar schort het bij de meeste nederlanders nogal aan :mad:
neoxiatec
zat laast bij iemand in de auto, nooit weer..

we reden in zwolle en ze was aan het praten en rijden..
zegt ze in eens ik zit verkeerd(verkeerde baan ze moest afslaan) zonder te kijken het stuur om.. noh geloof me dan heb je wel ff zoiets van :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
gelukkig niks gebeurd maar stap er dus voorlopig niet weer bij in
eieregooie
quote:
Originally posted by neoxiatec
zat laast bij iemand in de auto, nooit weer..

we reden in zwolle en ze was aan het praten en rijden..
zegt ze in eens ik zit verkeerd(verkeerde baan ze moest afslaan) zonder te kijken het stuur om.. noh geloof me dan heb je wel ff zoiets van :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
gelukkig niks gebeurd maar stap er dus voorlopig niet weer bij in


:tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement