|
Dj Sasha - תמונה מהממת
|
View this Thread in Original format
| yossef-m |
אהלן אנשים!
רציתי לשתף אותכם בתמונה מהממת לדעתי של
SASHA
בהופעה שלו ... לא בדיוק ברור לי איפה. אבל התמונה כאילו מראה את הכבוד שיש לדיג'יי ואת ההערכה של האנשים לעבודה הקשה שלו ממש אומנות ... שיחק אותה הצלם!
שיהיה לכולנו המשך חג שמח!
 |
|
|
| Glenn-Holmes |
אם יש תקליט אז מאוד סביר להניח שזו תמונה מלפני מינימום 3 וחצי שנים מאחר וב-2004 הוא עבר לתקלוט בעזרת אבלטון והיווה בעצם את הכוח החלוץ בכניסה המסיבית של התוכנה הזו אל עולם הדי ג'יים
בכל מקרה אחי
תציג את עצמך
ספר קצת מי אתה
ולמה לא כתבת עד כה? :D |
|
|
| romigi |
אחת התמונות המפורסמות שלו, אם אני לא טועה זה הופיע בספרון של GU 009 מסן-פראנציסקו
אחד החלקים הטובים של הסדרה..
אילן תשים פה תמונה שעומדת אצלך על השולחן שאנשים יראו מה זה כבוד אמיתי |
|
|
| taltul |
אחת התמונות הכי מפורסמות של סאשה...
נכון זה היה בתוך הדיסק של גלובאל התשיעי מסאן פרנסיסקו
אחת המרגשות בקיצר - תראו את הטראנס שאנשים נמצאים בו! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
חרא תמונה
פוזה מסריחה
שיעיף את הסיגרייה סתם עושה לי עשן בעיניים
:o |
|
|
| KrazyDJs |
תמונה ענקית פשוט :] די מוכרת...
מראה את הקרבה והאהבה שלו לקהל... |
|
|
|
|