return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Dj Sasha - תמונה מהממת
View this Thread in Original format
yossef-m
אהלן אנשים!

רציתי לשתף אותכם בתמונה מהממת לדעתי של
SASHA
בהופעה שלו ... לא בדיוק ברור לי איפה. אבל התמונה כאילו מראה את הכבוד שיש לדיג'יי ואת ההערכה של האנשים לעבודה הקשה שלו ממש אומנות ... שיחק אותה הצלם!

שיהיה לכולנו המשך חג שמח!

Glenn-Holmes
אם יש תקליט אז מאוד סביר להניח שזו תמונה מלפני מינימום 3 וחצי שנים מאחר וב-2004 הוא עבר לתקלוט בעזרת אבלטון והיווה בעצם את הכוח החלוץ בכניסה המסיבית של התוכנה הזו אל עולם הדי ג'יים

בכל מקרה אחי
תציג את עצמך
ספר קצת מי אתה
ולמה לא כתבת עד כה? :D
romigi
אחת התמונות המפורסמות שלו, אם אני לא טועה זה הופיע בספרון של GU 009 מסן-פראנציסקו
אחד החלקים הטובים של הסדרה..
אילן תשים פה תמונה שעומדת אצלך על השולחן שאנשים יראו מה זה כבוד אמיתי
taltul
אחת התמונות הכי מפורסמות של סאשה...
נכון זה היה בתוך הדיסק של גלובאל התשיעי מסאן פרנסיסקו

אחת המרגשות בקיצר - תראו את הטראנס שאנשים נמצאים בו!
THE_BLUE_DRAGON
חרא תמונה
פוזה מסריחה
שיעיף את הסיגרייה סתם עושה לי עשן בעיניים
:o
KrazyDJs
תמונה ענקית פשוט :] די מוכרת...
מראה את הקרבה והאהבה שלו לקהל...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement