return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
עברית באקספלורר
View this Thread in Original format
markfeldman
פירמטתי את המחשב לא מזמן.

משום מה בכל פעם שאני נכנס לפורום הישראלי האנקודינג קופץ לברירת מחדל.

רק אחרי שאני משנה את האנקודינג לעברית זה מסתדר.

מישהו יודע איך מקבעים את זה ?
Glenn-Holmes
הלוואי וידעתי...

האם זאת הסיבה שאנו זוכים לראות אותך מבקר פה כל כך מעט?
DvJ
WAITING FOR (07-04-2007):
Motorcycle - Around You

תגידו מישהו יודע מתי הקטע הזה הולך להשתחרר לפני שנתיים
אני זוכר טיסטו וארמין ניגנו אתזה בלי סוף
וזה לא שוחרר
מישהו יודע מה קורה עם הקטע המדהים הזה.....?
Viber
quote:
Originally posted by DvJ
WAITING FOR (07-04-2007):
Motorcycle - Around You

תגידו מישהו יודע מתי הקטע הזה הולך להשתחרר לפני שנתיים
אני זוכר טיסטו וארמין ניגנו אתזה בלי סוף
וזה לא שוחרר
מישהו יודע מה קורה עם הקטע המדהים הזה.....?


שוחרר ממזמן תחת גבריאל ודרסדן
DvJ
quote:
Originally posted by Viber
שוחרר ממזמן תחת גבריאל ודרסדן


אם אתה מדבר על סידני זה בלי הווקל וזה רק המלודיה
יש לינק לאיפשהו לקנות אתזה?

כי אנלא מוצא
markfeldman
אמנם אנחנו סוטים מנושא הת'רד אבל זה שווה דיבור:

כוונתי בוייטינג ליסט היא לגירסה שעיבד ארמין בעצמו לקטע.

מי שרוצה לדעת על מה אני מדבר מוזמן לעלעל בטראקליסטים של ארמין לאסוט.

בכל אופן, הטראק אכן שוחרר רשמית תחת הלייבל של גבריאל ודרזדן אך בגיסרה המקורית שלטעמי לא מגיעה לקרסוליים של עיבודו של ארמין לקטע.
Viber
quote:
Originally posted by DvJ
אם אתה מדבר על סידני זה בלי הווקל וזה רק המלודיה
יש לינק לאיפשהו לקנות אתזה?

כי אנלא מוצא


מקורי עם ווקאל, גיטרות מלודיות ושאר פירות
אני לא עוסק בקניות אז אין לי מושג מאיפה לקנות
יאללה תהיה מגניב כמונו ותוריד מהדיסי
:thepirate :thepirate
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement