|
עברית באקספלורר
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
פירמטתי את המחשב לא מזמן.
משום מה בכל פעם שאני נכנס לפורום הישראלי האנקודינג קופץ לברירת מחדל.
רק אחרי שאני משנה את האנקודינג לעברית זה מסתדר.
מישהו יודע איך מקבעים את זה ? |
|
|
| Glenn-Holmes |
הלוואי וידעתי...
האם זאת הסיבה שאנו זוכים לראות אותך מבקר פה כל כך מעט? |
|
|
| DvJ |
WAITING FOR (07-04-2007):
Motorcycle - Around You
תגידו מישהו יודע מתי הקטע הזה הולך להשתחרר לפני שנתיים
אני זוכר טיסטו וארמין ניגנו אתזה בלי סוף
וזה לא שוחרר
מישהו יודע מה קורה עם הקטע המדהים הזה.....? |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by DvJ
WAITING FOR (07-04-2007):
Motorcycle - Around You
תגידו מישהו יודע מתי הקטע הזה הולך להשתחרר לפני שנתיים
אני זוכר טיסטו וארמין ניגנו אתזה בלי סוף
וזה לא שוחרר
מישהו יודע מה קורה עם הקטע המדהים הזה.....? |
שוחרר ממזמן תחת גבריאל ודרסדן |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Viber
שוחרר ממזמן תחת גבריאל ודרסדן |
אם אתה מדבר על סידני זה בלי הווקל וזה רק המלודיה
יש לינק לאיפשהו לקנות אתזה?
כי אנלא מוצא |
|
|
| markfeldman |
אמנם אנחנו סוטים מנושא הת'רד אבל זה שווה דיבור:
כוונתי בוייטינג ליסט היא לגירסה שעיבד ארמין בעצמו לקטע.
מי שרוצה לדעת על מה אני מדבר מוזמן לעלעל בטראקליסטים של ארמין לאסוט.
בכל אופן, הטראק אכן שוחרר רשמית תחת הלייבל של גבריאל ודרזדן אך בגיסרה המקורית שלטעמי לא מגיעה לקרסוליים של עיבודו של ארמין לקטע. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by DvJ
אם אתה מדבר על סידני זה בלי הווקל וזה רק המלודיה
יש לינק לאיפשהו לקנות אתזה?
כי אנלא מוצא |
מקורי עם ווקאל, גיטרות מלודיות ושאר פירות
אני לא עוסק בקניות אז אין לי מושג מאיפה לקנות
יאללה תהיה מגניב כמונו ותוריד מהדיסי
:thepirate :thepirate |
|
|
|
|