return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
PAUL OAKENFOLD @ Dance Department (06-04-2002)
View this Thread in Original format
Bouma-Bros
Heeft er iemand toevallig de set + interview van Paul Oakenfold opgenomen in Dance Department gisteravond??

Helaas moest ik de set missen door verplichtingen in de in Arnhem.... (Magik Muzik Night) :p

Ik betaal zowieso de kosten voor het CD'tje of bandje en natuurlijk de verzendkosten.


Sido
Ding Chavez
Ik kan je niet aan de set helpen, maar ik weet wel te vertellen dat ie ook op 3FM was rond 18:30. Beetje slecht interview, die vent van 3FM begreep er weinig van, maar er kwamen toch weer wat plaatjes van z'n nieuwe album voorbij. Maar ik weet dus ook niet of dit opgenomen is door iemand en evt op mp3 gezet is...

GreetZ, DC
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement