need a song ID'd.... can you help?
|
View this Thread in Original format
wondertoya |
(sorry for bumpin guys, my post didnt show up.... new to this forum, does it have to be approved by some board or something?)
hey guys, im in a bit of a corner here... was at a party last night, waaay drunk, but this song came on (youtube link) and i cant get it out of my head. anyone know it? really appreciate it! greets, Toya
http://www.youtube.com/watch?v=hX3Gr7f4rho#
i really appreciate it. like.....
you have no idea. |
|
|
nephilim |
hahahaha fyllebarna ass. god p�ske? kjenner ikke l�ta dessverre, men morsom video :P |
|
|
wondertoya |
takker og bukker for svar, selv om du ikke visste det....
as for anyone else, i really need this. it is driving me fvckin crazy here. as if I am not crazy enough already. |
|
|
Ariah |
hehe videoklippet var en del mer fascinerende enn sangen. dessverre har jeg ikke sn�ring p� hvilken l�t det er |
|
|
nordboh |
hahaha, kjipt � f� denne p� nett kanskje... :)
Eller er du toya siden du bruker det nicket?
Ingen anelse hva l�ta heter, h�res ut som en mix av flere forskjellige ting synes jeg da.. |
|
|
wondertoya |
Ja, kanskje jeg er det ;) Er ikke spesielt stolt av meg selv der liksom, men den sangen er s�pass viktig for meg at jeg faktisk legger den ut :P |
|
|
nordboh |
Hehehe..
om ikke du er stolt av deg selv s� ble jeg det n� :)
Ingen som spilte l�ta der som husker det? |
|
|
wondertoya |
Priceless hva forno?? :S |
|
|
Pettern |
Ha. jaja, den er lei. F�tt en del sanger p� hjernen sj�l og som jeg ikke vet hva heter.. Du f�r starte med � pr�ve � tyde hva som blir sunget. s�ke p� det og laste ned en haug for s� � begynne � h�re igjennom ;)
F�r h�pe du finner riktig sang, og riktig mix ;) lykke til =) |
|
|
DJ-RED |
slags Daft Punk - Harder Better Faster Stronger remix? :s |
|
|
|
|