return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

need a song ID'd.... can you help?
View this Thread in Original format
wondertoya
(sorry for bumpin guys, my post didnt show up.... new to this forum, does it have to be approved by some board or something?)

hey guys, im in a bit of a corner here... was at a party last night, waaay drunk, but this song came on (youtube link) and i cant get it out of my head. anyone know it? really appreciate it! greets, Toya

http://www.youtube.com/watch?v=hX3Gr7f4rho#

i really appreciate it. like.....

you have no idea.
nephilim
hahahaha fyllebarna ass. god p�ske? kjenner ikke l�ta dessverre, men morsom video :P
wondertoya
takker og bukker for svar, selv om du ikke visste det....

as for anyone else, i really need this. it is driving me fvckin crazy here. as if I am not crazy enough already.
Ariah
hehe videoklippet var en del mer fascinerende enn sangen. dessverre har jeg ikke sn�ring p� hvilken l�t det er
nordboh
hahaha, kjipt � f� denne p� nett kanskje... :)

Eller er du toya siden du bruker det nicket?

Ingen anelse hva l�ta heter, h�res ut som en mix av flere forskjellige ting synes jeg da..
wondertoya
Ja, kanskje jeg er det ;) Er ikke spesielt stolt av meg selv der liksom, men den sangen er s�pass viktig for meg at jeg faktisk legger den ut :P
nordboh
Hehehe..
om ikke du er stolt av deg selv s� ble jeg det n� :)

Ingen som spilte l�ta der som husker det?
Kimito
Priceless! :D
wondertoya
Priceless hva forno?? :S
Pettern
Ha. jaja, den er lei. F�tt en del sanger p� hjernen sj�l og som jeg ikke vet hva heter.. Du f�r starte med � pr�ve � tyde hva som blir sunget. s�ke p� det og laste ned en haug for s� � begynne � h�re igjennom ;)
F�r h�pe du finner riktig sang, og riktig mix ;) lykke til =)

DJ-RED
slags Daft Punk - Harder Better Faster Stronger remix? :s
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement