|
טיאטו לא נשאר פראייר. גם מוציא תוכנית רדיו. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Viber |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
בין 4 התקליטנים הנחשבים ביותר
בין 4 התקליטנים בטראנס שסביר להניח שהכי הרבה דברים חדשים מגיעים אליהם אל הידיים
בין 4 התקליטנים בטראנס שלחובב טראנס שווה יהיה להקשיב לתוכנית חדשה שלו ולו רק כדי להכיר עוד כמה קטעים שארמין פול או פרי (שכבר מזמן אין לו תוכנית) לא מנגנים או עדיין לא ניגנו.
אני מאמין שזו היתה כוונת יוחאי...יש די ג'יים שעושים רושם שיכבשו מקום משלהם בצמרת...חלק אולי כבר עושים את זה אבל נכון לכמעט עשור האחרון...טיאסטו הוא אחד האנשים הבולטים בתחום ואם אתם לא אוהבים אותו (וגם אני לא מעריץ גדול...) לפחות תקבלו את העובדה שכפלטפורמה להגשת קטעים חדשים התוכנית שלו יכולה לעשות עבודה טובה |
אני יודע שאתם צודקים מבחינה מסויימת אבל עדיין זה ניראה לי שגוי
להגיד לך תכל'ס רק בחודש שעבר ניזכרתי שטיאסטו קיים בכלל
אני גם מקווה שהתוכנית שלו תהווה עוד פלטפורמה להגשת קטעים חדשים טובים
אבל מעבר לעילעול בטראקליסטינג ובדיקת טראק טראק לגופו אני לא יבזבז על התוכנית עצמה יותר מידי |
|
|
| markfeldman |
לכל המקטרגים למינהם, תפסיקו לבכות !
סוף סוף תוכנית מדי ג'יי גדול שלא נס ליחו !
לגבי רדיו 538 - זוהי פלטפורמה מצויינת לשידור תוכניתו החדשה.
רדיו 538 הוא פופולרי בסד"ג
ID-T
הגדולים. |
|
|
| black_mammmba |
אני לא מצליח להבין על מה אתם (חלקכם) מתלוננים.
אני לא מבין את השינאת הנאצה כלפי טיאסטו.
יש את אלה שאוהבים להקשיב לו. יהנו.
אלה שלא. שפשוט לא יגיבו.
כבר נמאסו מכל החורים הוויכוחים מהטופשים הללו.
לכל הDH המובילים יש תוכנית רדיו.
PVD יש תוכנית ברדיו גרמני.
לשולץ יש באיזה חור בארה"ב
אוקנפולד משדר ברדיו לוויני |סירייס".
ארמין בDI.
וטיאסטו משדר ב 538.
שורה תחתונה מי שמרוויח כאן זה אנחנו. וגם היוצרים החדשים שמקבלים עוד במה מבית טיאסטו שהוא משמיע את הטראקים שלהם בתוכנית שלו.
משום מה אף אחד לא אמר שום מילה על הטראק ליסט. חוץ מלהספיד את טיאסטו.
זה רק מהראה עד כמה אנשים מתעסקים בטפל במקום בעיקר.
המוזיקה. |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by black_mammmba
אני לא מצליח להבין על מה אתם (חלקכם) מתלוננים.
אני לא מבין את השינאת הנאצה כלפי טיאסטו.
יש את אלה שאוהבים להקשיב לו. יהנו.
אלה שלא. שפשוט לא יגיבו.
כבר נמאסו מכל החורים הוויכוחים מהטופשים הללו.
לכל הDH המובילים יש תוכנית רדיו.
PVD יש תוכנית ברדיו גרמני.
לשולץ יש באיזה חור בארה"ב
אוקנפולד משדר ברדיו לוויני |סירייס".
ארמין בDI.
וטיאסטו משדר ב 538.
שורה תחתונה מי שמרוויח כאן זה אנחנו. וגם היוצרים החדשים שמקבלים עוד במה מבית טיאסטו שהוא משמיע את הטראקים שלהם בתוכנית שלו.
משום מה אף אחד לא אמר שום מילה על הטראק ליסט. חוץ מלהספיד את טיאסטו.
זה רק מהראה עד כמה אנשים מתעסקים בטפל במקום בעיקר.
המוזיקה. |
I think that you and Ilan are totally right: people in Israel have way to much a tendency to judge things however the wind blows: one moment they hate/love it, and the other moment, when useful to them, exactly the opposite. It's like many times when, for example, I'm talking to people about Ajax and Dutch football: they always remember the squad from '94-'95 that won the CL and know to praise them, but now they and the national Dutch squad are just plain crap...but that's bull: they just say that because they think they're experts on every single ing topic, but haven't got a SINGLE CLUE what's going on currently...to get back to my point: you cannot just love one DJ and then afterwards detest him just because he doesn't play the same exact tune anymore that you love; or just because he doesn't have anymore gigs in your country...the plain facts are: he is a skillful DJ AND PRODUCER, and definately a unbelievable revolutionary in his field and the whole EDM industry! |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by black_mammmba
שורה תחתונה מי שמרוויח כאן זה אנחנו. וגם היוצרים החדשים שמקבלים עוד במה מבית טיאסטו שהוא משמיע את הטראקים שלהם בתוכנית שלו.
|
100% הסכמה
סה"כ אנחנו מרווחים עוד מוזיקה וחומרים חדשים....
דיגיים ומפיקים אחרים ירוויחו פרסום לדוגמא השבוע זה היה פיין.... |
|
|
| uzi |
אז אולי השאלה המתבקשת היא מדוע אנחנו שונאים\מאוכזבים\שופטים את טיאסטו?
כי ללא ספק זה לא רק אנחנו, זה מגמה עולמית. אתם יכולים לראות את התגובות בכל הפורום... |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by uzi
אז אולי השאלה המתבקשת היא מדוע אנחנו שונאים\מאוכזבים\שופטים את טיאסטו?
כי ללא ספק זה לא רק אנחנו, זה מגמה עולמית. אתם יכולים לראות את התגובות בכל הפורום... |
כי הוא היה מצליח ואהוד על ידי רבים, ואז פתאום שינה סיגנון, שלא היה לטעם חלק מהאנשים, שהתחילו לבקר אותו, ומשם זה נהיה מגניב לרדת עליו אז כולם עושים את זה... |
|
|
| black_mammmba |
| quote: | Originally posted by uzi
אז אולי השאלה המתבקשת היא מדוע אנחנו שונאים\מאוכזבים\שופטים את טיאסטו?
כי ללא ספק זה לא רק אנחנו, זה מגמה עולמית. אתם יכולים לראות את התגובות בכל הפורום... |
למה?
אפשר לדון על זה רבות.
אבל שורה תחתונה התשובה כאן.
| quote: | | you cannot just love one DJ and then afterwards detest him just because he doesn't play the same exact tune anymore that you love; or just because he doesn't have anymore gigs in your country |
כמו שהוא אמר.
אנשים הרגשו שטיאסטו מאוס להם, כי הוא היה זוכה כל שנה במקום הראשון
וכל מה שהוא היה נוגע היה זהב.
ואנשים חושבים שהוא לא הוגן ולא נותן במה לאחרים. דעות סטיגמות |
|
|
| uzi |
אתם צודקים, זכותו של אומן לעשות מה שהוא רוצה.
אני מאוכזב ממנו גם בגלל שהוא הכי מפורסם בסצנה ואני לא מרגיש שהוא ראוי לייצג אותה.
מאז שהמציאו את המצעד התקליטנים הפלצני הזה, מיוחס לו יותר מדי שם, כוח פרסום וכשרון. יש תחושה חזקה שזה לא פייר!
מה שווה המצעד אם שוב נבחרים אותם מפורסמים אפילו אם הם בקושי עשו משהו אותה שנה?
זה הפך את המפורסמים לעוד יותר מפורסמים והשאר נדחפים למטה!
זה מגעיל, זה שחצני, זה רברבני!
שלא נדבר על זה שאפשר להצביע כמה פעמים לאותו אומן, אז מה שווה?
כל הפלצנות הזו של מקום ראשון מביאה גל של שנאה מפני שמקום ראשון צריך לספק את כולם, ואם לא אז מרגישים שלא מגיע לו!
אני כל השנים האלה ממש מרגיש שנעשה אבל לשמות כמו ארמין, אבוב אנד ביונד ואחרים שעוד לא טעמו את טעם המקום הראשון.
אבל טיאסטו, "הגאון הגדול", שנזכר אחרי 15 שנים של קריירה לעשות תוכנית רדיו (רק בהולנד), הוא כבר היה כמה שנים טובות מקום ראשון!
נכון, יש למצעד הרבה כוח פרסומי, אבל ביננו זה מפרגן שוב ושוב לאותם האנשים. אם פרי לא קבל עדיין מקום ראשון, אז משהו באמת פה דפוק ולא פלא שזה מתורגם לשינאה...
אילן סיפר לי פעם שארמין אמר שכדאי שאנשים יצביעו לכשרונות החדשים והפחות מוכרים, זאת מפני שהמפורסמים יצליחו בתעשיה גם בלי המצעד.
אני חושב שזה כל כך נכון וכל כך פייר... אבל ביננו, זה לא יקרה!
המצעד הזה בנוי על פרסום, כי אם הוא היה בנוי על כשרון או יצירה אז זה בלתי אפשרי כי כל אחד אוהב משהו אחר.
שורה תחתונה, גם אני הייתי מעריץ של טיאסטו ואני מפרגן לו הרבה כי לדעתי הוא הבן אדם שהפך את התקליטנות להופעת כוכב. אבל היום יש לו יותר שם מכשרון והגדולה שמיוחסת לו מגעילה והורסת את הסצנה כי אנשים מכירים רק אותו! החשיפה שהוא נתן במהלך השנים למוזיקה אלקטרונית היא מרגשת והוא עזר להרבה אחרים, אבל בשלב מסויים זה כבר לא רלוונטי ומגיע למעריצים לשנוא או לאהוב באותה מידה! |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by uzi
אתם צודקים, זכותו של אומן לעשות מה שהוא רוצה.
אני מאוכזב ממנו גם בגלל שהוא הכי מפורסם בסצנה ואני לא מרגיש שהוא ראוי לייצג אותה.
מאז שהמציאו את המצעד התקליטנים הפלצני הזה, מיוחס לו יותר מדי שם, כוח פרסום וכשרון. יש תחושה חזקה שזה לא פייר!
מה שווה המצעד אם שוב נבחרים אותם מפורסמים אפילו אם הם בקושי עשו משהו אותה שנה?
זה הפך את המפורסמים לעוד יותר מפורסמים והשאר נדחפים למטה!
זה מגעיל, זה שחצני, זה רברבני!
שלא נדבר על זה שאפשר להצביע כמה פעמים לאותו אומן, אז מה שווה?
כל הפלצנות הזו של מקום ראשון מביאה גל של שנאה מפני שמקום ראשון צריך לספק את כולם, ואם לא אז מרגישים שלא מגיע לו!
אני כל השנים האלה ממש מרגיש שנעשה אבל לשמות כמו ארמין, אבוב אנד ביונד ואחרים שעוד לא טעמו את טעם המקום הראשון.
אבל טיאסטו, "הגאון הגדול", שנזכר אחרי 15 שנים של קריירה לעשות תוכנית רדיו (רק בהולנד), הוא כבר היה כמה שנים טובות מקום ראשון!
נכון, יש למצעד הרבה כוח פרסומי, אבל ביננו זה מפרגן שוב ושוב לאותם האנשים. אם פרי לא קבל עדיין מקום ראשון, אז משהו באמת פה דפוק ולא פלא שזה מתורגם לשינאה...
אילן סיפר לי פעם שארמין אמר שכדאי שאנשים יצביעו לכשרונות החדשים והפחות מוכרים, זאת מפני שהמפורסמים יצליחו בתעשיה גם בלי המצעד.
אני חושב שזה כל כך נכון וכל כך פייר... אבל ביננו, זה לא יקרה!
המצעד הזה בנוי על פרסום, כי אם הוא היה בנוי על כשרון או יצירה אז זה בלתי אפשרי כי כל אחד אוהב משהו אחר.
שורה תחתונה, גם אני הייתי מעריץ של טיאסטו ואני מפרגן לו הרבה כי לדעתי הוא הבן אדם שהפך את התקליטנות להופעת כוכב. אבל היום יש לו יותר שם מכשרון והגדולה שמיוחסת לו מגעילה והורסת את הסצנה כי אנשים מכירים רק אותו! החשיפה שהוא נתן במהלך השנים למוזיקה אלקטרונית היא מרגשת והוא עזר להרבה אחרים, אבל בשלב מסויים זה כבר לא רלוונטי ומגיע למעריצים לשנוא או לאהוב באותה מידה! |
So that's exactly why people like you, me and the other lovers here on the forum can and should show their active love and support for all those names like Ab&Bey, Steur, MdJ, Hydroid, D&Styles, Alucard, RE:Locate and whatever fresh, young and innovative name that appears on the scene; by listening to and buying their music, spreading their names on various forums, and davka also voting on them for these stupid (of course you are RIGHT, they are stupid, non-representative, set up and commercial) lists, etc. etc. This is a whole lot better and constructive, in my humble opinion, than just bashing and abandoning people you used to support. |
|
|
| YO-I |
תשמרו טוב טוב את התגובה הבאה שלי
עוד כמה שנים זה בדיוק מה שיכתבו ויחשבו על ארמין
ולמי שלא מבין למה, כנראה הוא נולד אתמול |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by YO-I
תשמרו טוב טוב את התגובה הבאה שלי
עוד כמה שנים זה בדיוק מה שיכתבו ויחשבו על ארמין
ולמי שלא מבין למה, כנראה הוא נולד אתמול |
יכול להיות, אבל בינתיים ארמין עשה 300 תוכניות שבועיות שמשודרות בכל העולם והופיע בכל העולם. טיאסטו נזכר רק עכשיו לעשות תוכנית.
ארמין תמיד שמר פינה חמה לטראנס ונשאר נאמן לקהל שלו ומאוד נגיש באינטרנט ולמעיריצים באינטרנט. את טיאסטו יכולים להביא רק הפקות עם קשרים, המעריצים לא יכולים בכלל להשיג אותו.
ארמין מרים ארועים עם ארמדה ומפרגן להמון אומנים ומפקים. רק תראה מה הוא יעשה לתוכנית 300.
מתי טיאסטו הפיק ארוע חוץ מלעצמו? מתי הוא החזיר משהו לקהל כמו ארועי חינם? אתה יודע כמה ארועים כאלו פרי וארמין ואבוב אנד ביונד עשו? מתי טיאסטו אמר, הינה הטראק החדש של איירבייס תשמעו איזה אדיר הוא?
מתי בלאק הול הרימו לאחרונה ארוע? בלאק הול בקושי נשארו חברת מוזיקה, אולי יש להם איזה 4-5 תקליטנים שהם ממש תומכים בהם. לארמדה יש איזה 20-30 תקליטנים או מפיקים, לך לאתרים ותראה.
טיאסטו רק בא לארועים שמשלמים לו הרבה! ארמין, מוכן לעשות לך מחיר נמוך בשביל להגיע למדינה שהסצנה בה יותר קטנה!
שים לב שב 4 שנים אחרונות טיאסטו עושה רק 4-5 הופעות בחודש, שזה מה שארמין עושה בשבוע וחצי!
לדעתי הגיע לטיאסטו להיות מקום ראשון, לא יותר משנה-שנתיים. מאז כל הפרסום הזה מעווט את המציאות והמעריצים מתחילים להתאכזב... |
|
|
|
|