return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
האם אוקנפולד מזכיר את הניצוץ של שפעם ?
View this Thread in Original format
black_mammmba
WOW.
quote:
20:30 - Paul Oakenfold in the Mix

Paul Oakenfold in the Mix - Get Carter
Li Kwan - Point Zero Benyas 2006 Rmx
4 Strings - Into the night - Purple Haze Rmx
Bad apples - Get it on (Nat Monday Mix)
Liam Shachar ft. Ciaran Gribbin - The Waves (Nat Monday Mix)
David Guetta - The World Is Mine (Monday´s)

21:00 - Paul Oakenfold in the Mix

The Killers - Read My Mind (Gabriel & Dresden Rmx)
Gabriel & Dresden Ft. Jan Burton - Dangerous Power (G&D´S Extended Mix)
Paul Oakenfold - Southern Sun (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
Paul Oakenfold - Faster Kill Cat (Mondays??)


האם פול אוקנפולד. אחרי שהספנדו אותו ו "קברנו" אותו.
הוא המושיע של הטראנס הישן והטוב?
אי אפשר להתעלם מכך שפול נותן טראקים קלאסים משנים 98-2001. בסטים שלו.

עוד טראקים אפשר לראות בתוכנית שלו "פרפקטו און טור".
http://www.tranceaddict.com/forums/...42&forumid=6&s=


לדעתי כפיים לאוקנפולד
romigi
quote:
אי אפשר להתעלם מכך שפול נותן טראקים קלאסים משנים 98-2001

הבעיה היחידה היא שזה מה שאוקנפולד עושה כבר למעלה משנתיים מנגן את אותם קטעים של פעם בשילוב עם גועל נפש של קטעים מהיום.
הוא לא חזר לכלום וממשיך בקו מוזיקלי רע. גם מניסיון אישי שראיתי אותו במאנזיה באיביזה הוא היה גרוע עד מאוד הן מבחינת הבחירת קטעים והן מבחינת המיקסים והטכניקה.
אם כבר מישהו שחוזר למוטב זה הוא פול ואן דייק
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by romigi
הבעיה היחידה היא שזה מה שאוקנפולד עושה כבר למעלה משנתיים מנגן את אותם קטעים של פעם בשילוב עם גועל נפש של קטעים מהיום.
הוא לא חזר לכלום וממשיך בקו מוזיקלי רע. גם מניסיון אישי שראיתי אותו במאנזיה באיביזה הוא היה גרוע עד מאוד הן מבחינת הבחירת קטעים והן מבחינת המיקסים והטכניקה.
אם כבר מישהו שחוזר למוטב זה הוא פול ואן דייק


אני חייב להודות שזה אחד המקרים הקיצוניים של דיעה אישית שמעוותת לחלוטין את כושר השיפוט של בן אדם.

פול ואן דייק לא חזר לפעם פול ואן דייק בוודאי לא במגמת שיפור, את ה"תגלית" שלו של שילוב קטעי אלקטרו מ-ז-ע-ז-ע-י-ם בפיץ' גבוה שהופך אותם אף ליותר מזעזעים מכפי שהם ביחד עם קטעי טראנס אני חושב שצריך להוקיע ולצאת נגדה...הסטים המעטים ששמעתי ממנו מהשנה האחרונה הזכירו לי שעיקר הבעיה של הטראנס היום הוא אולי באותם "מגה-דיג'יים" שמנסים למצוא תחליפים חיוורים לסגנון כל כך פשוט כמו טראנס.

על אוקנפולד אני מסכים מעדות אישית שהוא היה שנה לפני שהיית באיביזה לא הרבה יותר טוב ממשתיארת...אכזבה לא קטנה

ועם זאת זכור לי שב2005 היה לו סט משובח מאוד מהקווינסדיי בסביבות אפריל באותה שנה...שעתיים של מוזיקה טובה בסט שבנוי וממוקסס מצוין
חבל שמאז משאני רואה ממנו שוב לא ממש מזכיר די ג'יי שהגיע להישגים שהוא הגיע
uzi
שאלה של טעם. הוא השתנה ומשתנה כל הזמן...
Viber
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes

ועם זאת זכור לי שב2005 היה לו סט משובח מאוד מהקווינסדיי בסביבות אפריל באותה שנה...שעתיים של מוזיקה טובה בסט שבנוי וממוקסס מצוין
חבל שמאז משאני רואה ממנו שוב לא ממש מזכיר די ג'יי שהגיע להישגים שהוא הגיע


ובוא אני ינפץ לך תאשלייה הזאת גם
המיקס הזה היה מוקלט מראש ונערך בפרו-טולס כמו הסטים מ-931
m0sh
אני מעוניין לשמוע את הסט הזה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement