return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Christian Öhman
View this Thread in Original format
CJ InterCity
såg precis att han spelar på Mondaybar igen snart... med JoC den här gången :eyespop: :eyespop: härligt!!! en riktigt nyskapande grym DJ vi har välsignats med!! Fortsätt så Christian! :D

ville bara säga :tongue2
Laszlo
Öhmannen, du rockar!
SteveTranz4ever
Man är väl en av få som fått äran att både höra mannen spela och spelat i samma lina :D

Kom till E'Stockholmo och rocka då!

Monday Bar Private - 30 april
Date: 2007-04-30
Time: 22:00 - 04:00
Location: Kolingsborg (Vid Slussen, stället tar 600 pers.)
City: Stockholm
Arranger: Monday Bar
Price: 200:-/presale
Age: 20
Website: http://www.mondaybar.com

DJ's:

- John O'Callaghan

- Niklas Harding

- Christian Öhman

- Fredrik Thernell



Kolingsborg är en festvåningslokal där alla måste ha förköpsbiljett eller vara föranmälda.

Förköp skaffar ni på C.U.M. Clubwear
Klara Norra Kyrkogata 21-23
Stockholm

[SWE]Helios
Nooooooo way! JOC :O
Vizay
ja herr öhman sköter de flesta korten han sitter på rätt just nu vilket är skoj att se, inte vanligt att en DJ utan kända produktioner ens får chansen flera gånger :)

Undrar btw. om harding kommer spela några av sina "egna" produktioner :rolleyes:
Christian Ö.
vilken härlig överaskning!:D
Tack så mycket för allt stöd och goda ord, det är viktigt och jag uppskattar det enormt!
trancedanne
Grattis Christian! : D Hoppas det går grymt på spelningen med thernell, kommer nog inte komma dock, ekonomin går inte ihop just nu = /
reveal
Alltid lite extra kul när det är en här från SweTA det går bra för :) Lycka till även i fortsättningen!
Johan (DJ Irish)
Ni som inte hört Christians senaste mix kan göra det imorgon (onsdag) kl. 18:00 svensk tid på DI.fm Progressive Channel :)
Christian Ö.
quote:
Originally posted by Johan (DJ Irish)
Ni som inte hört Christians senaste mix kan göra det imorgon (onsdag) kl. 18:00 svensk tid på DI.fm Progressive Channel :)

Jasså det blir redan imorgon, vad trevligt!:D Det är min nya april promo som kommer sändas till er som inte hört den än!

Johan (DJ Irish)
quote:
Originally posted by Christian Ö.
Jasså det blir redan imorgon, vad trevligt!:D Det är min nya april promo som kommer sändas till er som inte hört den än!


Haft lite strul med mailen så du kanske inte fått mitt medelande om tiden :)
Niklas Harding
quote:
Originally posted by Vizay
ja herr öhman sköter de flesta korten han sitter på rätt just nu vilket är skoj att se, inte vanligt att en DJ utan kända produktioner ens får chansen flera gånger :)

Undrar btw. om harding kommer spela några av sina "egna" produktioner :rolleyes:


if just you knew the issue :) come up to the booth on the day, il give you the explanation.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement