|
סוף סוף גם זה הגיע......
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
דווקא צרפת שדיי שונאים אותנו זה היה אצלהם.....
הפגנת ענק של 100 אלף איש כולם תומכים בישראל... ובמיוחד עכשיו אחרי שנכנסנו לרמאללה יש את ההפגנה סוף סוף התעוררו באירופה....
כנסו ל
http://news.ep.walla.co.il/ts.cgi?t...=item&id=205962
אני לא אוהב ט'רדים פוליטיים אבל זה לפי דעתי משהו ממש חשוב... |
|
|
| oren_naor |
כן אה...
זה באמת משהו חשוב מאד, כי יש המון יהוד'ים בכל העולם
ועד עכשיו לא שמעו מהם בכלל...!!!
אז הגיע הזמן שגם היהודים באירופה ובשאר הכולם יתחילו לעשות עוד הפגנות נגד האנטישמיות.
:whip: |
|
|
| eXeTik |
כן, צרפת אחוש מעורבת בכל מה שקורה בישראל
כל יום בחדשות רואים הפגנה חדשה... טוב לראות שתומכים גם בנו עם כל האנטישמיות שיש שם... |
|
|
| MoSH_MaN |
ירופה כולה אנטישמית
צרפת בלגיה וכ"ו...
זה מתפיע אותי קצת |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ירופה כולה אנטישמית
צרפת בלגיה וכ"ו...
זה מתפיע אותי קצת |
מה כל כך מפתיע אותך פה???
זה הרי ידוע שכל אירופה אנטישמית מאז ומתמיד |
|
|
| MoSH_MaN |
| מפתיע ההפגנה בעדנו |
|
|
| TranceGiant |
Hmm....They demonstrated in MY CITY too, can u believe? Against Israel of course..400 but still a big demo in the middle of our city. Pitty that my family is about the only jewish one here...we could have done a 5-people pro israel demo :)
As for France. U should know some things...In France live 4 million Arabs! And France, after the US and Israel of course ´is also the country with most of the Jews. I bet some 1 million Jews live in France, most of them in Paris. So its clear that France is fully involved with both of the parties so strongly representated.. |
|
|
| Hell_Copter |
זה ברור שזה אמור היה להגיע
עכשיו בכל העולם מתחילים להתארגן... בדיוק היום אמרו לנו בבית ספר... עשו לנו שיחה שכבתית ודיברו איתנו על המצב בארץ ובעולם וכל זה...
אתם תראו יותר מהפגנה אחת בעדנו |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה ברור שזה אמור היה להגיע
עכשיו בכל העולם מתחילים להתארגן... בדיוק היום אמרו לנו בבית ספר... עשו לנו שיחה שכבתית ודיברו איתנו על המצב בארץ ובעולם וכל זה...
אתם תראו יותר מהפגנה אחת בעדנו |
עזבו הפגנות....שמתם לב ששורפים בתי כנסת??????
הרבה יותר חמור
וכמה סמלי שבדיוק עכשיו יום השואה
בימים שכל אירופה נהית יותר ויותר אנטישמתית |
|
|
| Flotser |
| אתם חושבים אנחנו יכולים לכבוש את צרפת?? :rolleyes: |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Flotser
אתם חושבים אנחנו יכולים לכבוש את צרפת?? :rolleyes: |
אידיוט :whip: |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Flotser
אתם חושבים אנחנו יכולים לכבוש את צרפת?? :rolleyes: |
נו ברור |
|
|
|
|