return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Mode-tråden (pg. 3)
View this Thread in Original format
jofawe
quote:
Originally posted by Pjox
Tja du frågan borde väl vara, är det någon som klär sig så (här)? ;)

Kläder är förbannat kul men tyvärr har min garderob övergått från saker jag tycker är fina till saker som är praktiskta samt "hej jag är en jävla popare".



eeeh.. har vinchan gjort dig till poppare tycker jag du ska fly!
Pjox
quote:
Originally posted by jofawe
eeeh.. har vinchan gjort dig till poppare tycker jag du ska fly!


Haha jag flydde, har varit hemma inågra veckor så nu börjar arbetat att återbygga en trevlig garderob.
Snowave
quote:
Originally posted by NbR
ehhh .. har du varit där? menar du att de har fastnat i 80 talet när du snackar mode?

Var där sommaren 2005 .. o nu börjar man se saker som de sprang omkring med där börja dyka upp här.


För övrigt ... borde inte fraktaltröjjor och vägverket byxor vara det enda som diskuteras här :D


klädstilen har ett stil som påminner om 80tal. Ligger allt men det är små roligaplagg. Jo men trenden går vidare.
lacksesepsotygh
quote:
Originally posted by benni
är det du på bilden?


ja.. jag har en lite underlig hudsjukdom.
Cloudburst
quote:
Originally posted by Laszlo
Kläder är kul. Ser man bra ut känner man sig bra också =)

Köpte två snygga slipsar i fredags:



Sen en av dessa LIVE. :toocool:
Pjox
Usch! hämskt, kläder varför ska dom kosta så mycket?
Vad gör man egentligen när man hittar massa snyggt och inte har råd med nånting?
NbR
Då tittar man lite, ev provar för att se hur det sitter och går sedan vidare. :)
Snowave
quote:
Originally posted by NbR
Då tittar man lite, ev provar för att se hur det sitter och går sedan vidare. :)


Nej! det är det man inte skall göra.
Då hittar man säkert något man gillar och köper det iaf.
På ett eller annat sätt. Ifs senaste inköp var ett par solbrillor på h & m . 79sek helt taget. Solbrillor of course. Mitt tips baserat på egen erfaren het. Brillor köp inga dyra brillor. Det är en förbruknings vara som dör kort med trenden allt efter går oftas sönder eller slits mer repor etc inom kort. Billigt och coolt!
För er info. Fanns schyssta brillor från 49sek till och med som jag hittade. FAst det jag vill ha mest är ett par 3d hlasögen dem som var så inne på 80talet med alla b skräck filmer serier. grejade ett par men är inte nöjd som som de är gjorda måste sätta iop själv ska vara färdiga som man viker / böjer till. Ska kolla om man kan hitta sådana alt hittar ett par glasögon är så med linserna. =)
Laszlo
jag skiter väl i dina slipar, ge mig en bild på din skärm istället :p


mitt senaste inköp:


köpte också ett par relativt billiga dojjjor, inte fotat de dock...
HappyCow
Köper sällan kläder, men gillar dessa:

Underkläder: Björn Borg, Calvin Klein, Ralph Lauren
T-shirt/piké tröja: Lacoste, Ralph Lauren, Burberry Black Label, Volcom, Billabong
Sweatshirt: Volcom, Twisted, Quiksilver
Jeans: Levis
Skjortor: Skräddarsytt
Slirre: T & Co, Tie Rack, Takeo Kikuchi
Skor: Ecco, Rockport, Adidas, éS
Rock/jacka: Hugo Boss, Oscar Jacobsson

Vizay
Det är inte ofta man köper kläder ska man väl erkänna men nu var jag i rom senaste dagarna och gissa om kortet gick varmt! :D

Först och främst har jag insett hur jävla fräscht det är med skjorta till typ vad som helst (romarna bär skjorta till det mesta och damn vad snyggt det är!)
Det är helt klart en trend jag tänker haka på och börja nyttja, som farsan sa så har sverige fastnat i någon sorts T-shirt återvändsgränd :p

Priserna i rom är helt fantastiska också, 4 urläckra skjortor i grym kvalitet för 99€!!!
Det enda som är svårt för mig i Italien är byxor, dom har banne mig inte långa människor där :p
mr_fisken
tror jag köpte en likadan skjorta som dig lasse har du med långa eller korta ärmar?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement