|
Ikväll 8 april (Sthlm)
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Geoff ska vidare och spela i London och passar på att
mellanlanda i Stockholm för ett gig på Monday Bar.
Måndag 8 april:
GEOFF GAINS (Vinyl, New York)
MONDAY BAR
Måndagar 22-03, 20 år
Daily News, Kungsträdgården
Entre:
70kr medlem
90 kr ej medlem |
|
|
| Aendy |
Jag har ingen koll :~(
Vilken stil på musiken? |
|
|
| Gaby |
Progressive house eller va man nu ska kalla det för...
Han var bra sist han var här ;) jäkla drag på MB då!! |
|
|
| doter |
Låter jävligt soft men ja ska inte dit iaf...
Väntar på Cream å MoS mm. |
|
|
| Gaby |
| Mera trance på Fokused festerna!! |
|
|
| Xplorer76 |
Nån som vet när Fokused sida kommer upp igen???
Eller har info om nästa fest, med line up såklart..... |
|
|
|
|