|
אני מלמד ריזון וקיובייס למעוניינים!
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
וכן אני מספיק זמן פה בשביל שמר מוד לא ימרוד..
:)
קיצר זה הכל אני חושב שהפואנטה הובנה.. |
|
|
| Flotser |
אם זה לא בסדר מה שאתה עושה אז זה לא משנה כמה זמן אתה פה
אבל אני לא יודע אם זה בסדר ואני לא מוד
בכל מקרה...
אולי תעלה איזה קטע איכותי שהפקת לאחרונה?
אני לא זוכר אם יצא לי לשמוע..
ככה תראה לתלמידים הפוטנציאליים שאתה יכול ללמד.
מה שקשה זה לא להכיר את כל הפונקציות של התוכנה אלה לדעת להשתמש בהן ולנצל אותן נכון בשביל להפיק את המוזיקה שאתה רוצה. |
|
|
| YoraY |
זה כן קשור כי קומבינות תיודע
:P
ומי שרציני אני יכול להשמיע לו על איזה רמה אני מדבר ויותר לפרט למה לא רציתי לעשות פרסומת |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | | Originally posted by YoraY למה לא רציתי לעשות פרסומת |
זה מזכיר לי תפרסומת שהיתה פה פעם
"עזוב אותך מפרסומות
כשאתה באמת צמא, קח ספרייט"
לא קצת מצחיק להגיד שאתה לא רוצה לעשות פרסומת אבל לפתוח תהודעה הזו?
:rolleyes: |
|
|
| YoraY |
מממממממ....
שמע קהל היעד פה לא מפוצץ אז אני לא רוצה להשקיע יותר מדי
כולם מכירים אותי יודעים שאני רציני ולא מדבר באוויר.. מי שאפילו קצת מעוניין יכול לפנות אלי בפרטי שם נעבור על כל פרט רלוונטי |
|
|
| YoraY |
| הנחה מיוחדת לחברי טראנס אדיקטד@!$ :D |
|
|
|
|