return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אני מלמד ריזון וקיובייס למעוניינים!
View this Thread in Original format
YoraY
וכן אני מספיק זמן פה בשביל שמר מוד לא ימרוד..

:)

קיצר זה הכל אני חושב שהפואנטה הובנה..
Flotser
אם זה לא בסדר מה שאתה עושה אז זה לא משנה כמה זמן אתה פה
אבל אני לא יודע אם זה בסדר ואני לא מוד

בכל מקרה...

אולי תעלה איזה קטע איכותי שהפקת לאחרונה?
אני לא זוכר אם יצא לי לשמוע..
ככה תראה לתלמידים הפוטנציאליים שאתה יכול ללמד.
מה שקשה זה לא להכיר את כל הפונקציות של התוכנה אלה לדעת להשתמש בהן ולנצל אותן נכון בשביל להפיק את המוזיקה שאתה רוצה.
uzi
אני מפרגן! :D
YoraY
זה כן קשור כי קומבינות תיודע
:P


ומי שרציני אני יכול להשמיע לו על איזה רמה אני מדבר ויותר לפרט למה לא רציתי לעשות פרסומת
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YoraY למה לא רציתי לעשות פרסומת


זה מזכיר לי תפרסומת שהיתה פה פעם

"עזוב אותך מפרסומות
כשאתה באמת צמא, קח ספרייט"

לא קצת מצחיק להגיד שאתה לא רוצה לעשות פרסומת אבל לפתוח תהודעה הזו?
:rolleyes:
YoraY
מממממממ....

שמע קהל היעד פה לא מפוצץ אז אני לא רוצה להשקיע יותר מדי
כולם מכירים אותי יודעים שאני רציני ולא מדבר באוויר.. מי שאפילו קצת מעוניין יכול לפנות אלי בפרטי שם נעבור על כל פרט רלוונטי
YoraY
הנחה מיוחדת לחברי טראנס אדיקטד@!$ :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement