|
לא יאמן... חייבים הצצה לדבר המטורף הזה
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
איזה יופפיייייייייייייייי
אני רוצה להתחתן עם השולחן הזה גרררררררר
:eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: |
|
|
| Flotser |
איזה דבר מגניבבב
:wtf: |
|
|
| romigi |
| תרגעו יש מלא דברים בסגנון שיצאו לאויר, אולם משום מה עד היום אף אחד מהם לא הגיע לייצור המוני.. כנראה שלמרות התפתחות הטכנולוגיה התקליט ימשיך לחיות וגם הדיסקים עוד לא נעלמו. |
|
|
| uzi |
| אני בשוק, מרשים לאללה.... כאילו סקווינסר אבל ככלי נגינה פיסי!!! |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by romigi
תרגעו יש מלא דברים בסגנון שיצאו לאויר, אולם משום מה עד היום אף אחד מהם לא הגיע לייצור המוני.. כנראה שלמרות התפתחות הטכנולוגיה התקליט ימשיך לחיות וגם הדיסקים עוד לא נעלמו. |
מה קשור תקליט ודיסקים עכשיו אחי מדברים על מודול והפקת צלילים לא קומפקט דיסק ופטיפון |
|
|
| romigi |
| קשור קשור כי מכשירים כאלה קיימים משנת 2001 ועובדה שאף אחד מהם לא פרץ לתודעה עולמית. זה בהחלט לא משהו חדש ב2003 כבר הוצג רשימית בפסטיבל הסונר בברצלונה. וניתן למצוא כאלה ודמיו בכל מוזיאון מדעים מודרני.. ככה שתפסקיו להלתהב כלכך. כן צעצוע מגניב ומדליק אבל כנראה בכל זאת יש שם משהו חסר שכן אף אחד לא משתמש בזה מעבר לעוד ג'אדג'ט בחדר |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by romigi
קשור קשור כי מכשירים כאלה קיימים משנת 2001 ועובדה שאף אחד מהם לא פרץ לתודעה עולמית. זה בהחלט לא משהו חדש ב2003 כבר הוצג רשימית בפסטיבל הסונר בברצלונה. וניתן למצוא כאלה ודמיו בכל מוזיאון מדעים מודרני.. ככה שתפסקיו להלתהב כלכך. כן צעצוע מגניב ומדליק אבל כנראה בכל זאת יש שם משהו חסר שכן אף אחד לא משתמש בזה מעבר לעוד ג'אדג'ט בחדר |
שמע אני לא יודע מה המציאו פעם אני הבנתי שהמכשיר הזה זה פיתוח חדשני של אוניברסיטה בספרד
ועדיין לא הסברת לי מה קשור לתקליטים ודיסקים.... כאילו שאנשים מתכוונים לעשות עם המכשיר הזה דיג'י סט...
ויש לי הרגשה שזה הולך להיות משהו שכן ישתמשו בו... לא כולם ולא הרבה כמו בתדירות שמשתמשים במכשירי C100
אבל ישתמשו |
|
|
| uzi |
חברים, עצרו שניה, בואו נעמיד דברים על דיוקם.
ראשית כל ברור שהכי נוח, מתוכחם, משוכלל, ידידותי מקצועי וזול זה לקנות תוכנת מוזיקה. אף אחד לא יקנה כזה שולחן ענק על מנת להפיק צליל אלקטרוני.
פה מדגימים בעצם "קונסולת סאונד", מכולל סאונד, שהממשק שלו הוא חומרה של ממש ולא תוכנה. הוא יודע לעשות פעולות של סקווינסינג וסינטזה.
ברור שכדי להפיק טראק תיהיה יותר נוחה תוכנה, אבל יש פה פטנט שהפך את זה לחומרה, כמו משחק פיזי, עשיר באפקטים...
אני לא חושב שמדובר פה בכלי מוזיקלי לשיווק המוני. מדובר פה במעין שעשוע מדעי, חדשני, שנותן תחושת נגינה אחרת של מוזיקה אלקטרונית. |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by uzi
חברים, עצרו שניה, בואו נעמיד דברים על דיוקם.
ראשית כל ברור שהכי נוח, מתוכחם, משוכלל, ידידותי מקצועי וזול זה לקנות תוכנת מוזיקה. אף אחד לא יקנה כזה שולחן ענק על מנת להפיק צליל אלקטרוני.
פה מדגימים בעצם "קונסולת סאונד", מכולל סאונד, שהממשק שלו הוא חומרה של ממש ולא תוכנה. הוא יודע לעשות פעולות של סקווינסינג וסינטזה.
ברור שכדי להפיק טראק תיהיה יותר נוחה תוכנה, אבל יש פה פטנט שהפך את זה לחומרה, כמו משחק פיזי, עשיר באפקטים...
אני לא חושב שמדובר פה בכלי מוזיקלי לשיווק המוני. מדובר פה במעין שעשוע מדעי, חדשני, שנותן תחושת נגינה אחרת של מוזיקה אלקטרונית. |
עוזי אני מקווה שמה שאני שומע זה רק תיעתוע ואתה לא באמת בור כמו שיצאת עכשיו חחח
לידעתך החומרה קדמה את עולם התוכנה ובהמון.. עשרות שנים
ולמה שאתה קורא "קונסולת סאונד" קוראים בעצם מודול...
עולם התוכנה כמודול.. ויאסטי אם תרצה הומצא ושוחרר רשמית על ידי האגדה פרופלורהדז שהוציאו את ריזון איפשהו ב 1997,8 עם
TB303
ומכונות תופים רולנד 808
ועוד..
ועד היום התוכנה והחומרה הפיזית מתנגחים אחד בשני אבל ביניינו אנחנו יודעים שמספיקה התוכנה וונגארד+ז3טה וכו.. ואתה מסודר
אז המכשיר הזה הוא לוו דווקא צעצוע הוא יכול לשמש בדיוק אבל תקשיבו לי טוב בדיוק כמו כל חומרה אחרת... זה פשוט בא בממשק מאד מאד שונה
השאלה הוא (ואני כמעט סגור על זה שהם חשבו ועשו תדברים האלה..) האם יש לדבר הזה מידי אינפוט ואיך פותרים את סוגיית השמירה... הרי קיימת כאן בעייתיות קלה אבל אני בטוח שכבר חשבו על זה וקיימים פתרונות
קבל טירופים
http://www.youtube.com/watch?v=90YZydhebtM
(תיכול להבחין איך המודול מקבל תנוטים מהכניסת מידי שלו ע"פ כמה נורות שם)
רונלד מגניב
http://www.youtube.com/watch?v=TvwF...related&search=
קטלני קטלני הרולנד אהבתי! |
|
|
| uzi |
יוראי, אני יודע שחומרה ותוכנה חייבות אחת את השניה מה גם שהאלקטרוניקה הקדימה בעשרות שנים את עולם התוכנה. אל תשכח שאני מהנדס תוכנה. :D ברור שחומרה היא הבסיס להכל אבל בעצם היום הכי נוח ומדוייק זה ליישם אותה רק עם תוכנה. כמובן שהשולחן הזה גם הוא רץ עם תוכנה שמפעילה אותו. הקטע הוא שהממשק של השולחן הוא ידני, ברמה כזו שאפשר לנגן ממש באצבעות והשינוי הוא ממש בו ברגע. הוא מכולל סאונד במימשק של שולחן, מסך אופקי.
והכי חשוב הוא גם עושה סינטזה וגם סיקווינסינג!
שים לב שהוא יכול לשלוט בלופים, מהירויות, קדימה ואחורה, לבחור פטרנים לניגון. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
זה לא אמור להחליף שום דבר
זה פשוט ה
pool table
של אוהבי מוסיקה אלקטרונית
זה משחק!
אבל גם משמש ל
LIVE ACT
למי פאקינג איכפת מחומרות ותוכנות ודיסקים ותקליטים...מדובר פה במשהו כייפי ומדליק
ואנשים מופיעים איתו באירועים
מאוד טכנואידי ועתידני ובא בצורת משחק שולחן
אם זה יחליף משהו אז זה יחליף רק שולחנות פול בבתים של תקליטנים חחח
:crazy:
?ד"א שאלה חשובה היא האם אחרי שמורידים את הקוביות מהשולחן האם נשארים סימנים של עיגולים שצריך לנקות
:haha: |
|
|
|
|