return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Alex M.O.R.P.H. & Dreas @ Club Peak 11/5 Gbg
View this Thread in Original format
Peaktime
Yes detta blir vår första utlandsbokning. Alex Morph kommer till Göteborg. Vi förväntar oss sjuktröj! Vi behöver ju inte direkt berätta vem han är, man minns Trance Energy 2002 då han stod för showen!

Mer info på vår sida.

http://www.clubpeak.se

Mycket välkomna!
btfog
Detta kommer bli så jäkla bra vet inte vad jag ska ta mig till! :crazy: Längtar redan till den 11/5! :stongue:
[SWE]Helios
Blir till att dra med hela gänget då! :D

Hade verkligen sjukt trevligt förra gången!
Peaktime
Ja dra med alla du känner ;)

Har nu updaterat sidan emd ett litet filmklipp so vi fick av Morph.

Det är från Trance Energy 2002, dock med annan musik, antar att han vill framhäva sin mer updaterade sida rent låtmässigt :)

http://www.clubpeak.se/film.htm
Dréas
Eventuell så droppar jag exklusivt nytt material den 11:e för och se hur det funkar på golvet.

Skall bli en kul kväll det här, förväntar mig en maxad klubb!
MrPsycHo
Trevligt trevligt, jag kommer självklart och tar med flickvännen! :)
Peaktime

Välkommen att lägga till oss på Er MSN, vi svarar gärna på frågar och lyssnar på önskemål eller bara lite tjöt oss trance intresserade emellan!
btfog
Inte långt kvar nu!!!! Jag vill se morphan!!! :crazy:
[SWE]Helios
GRYMT bra fest grabbar, jag hoppas ni är lika nöjda som vi var! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement