|
Alex M.O.R.P.H. & Dreas @ Club Peak 11/5 Gbg
|
View this Thread in Original format
| Peaktime |
Yes detta blir vår första utlandsbokning. Alex Morph kommer till Göteborg. Vi förväntar oss sjuktröj! Vi behöver ju inte direkt berätta vem han är, man minns Trance Energy 2002 då han stod för showen!
Mer info på vår sida.
http://www.clubpeak.se
Mycket välkomna! |
|
|
| btfog |
| Detta kommer bli så jäkla bra vet inte vad jag ska ta mig till! :crazy: Längtar redan till den 11/5! :stongue: |
|
|
| [SWE]Helios |
Blir till att dra med hela gänget då! :D
Hade verkligen sjukt trevligt förra gången! |
|
|
| Peaktime |
Ja dra med alla du känner ;)
Har nu updaterat sidan emd ett litet filmklipp so vi fick av Morph.
Det är från Trance Energy 2002, dock med annan musik, antar att han vill framhäva sin mer updaterade sida rent låtmässigt :)
http://www.clubpeak.se/film.htm |
|
|
| Dréas |
Eventuell så droppar jag exklusivt nytt material den 11:e för och se hur det funkar på golvet.
Skall bli en kul kväll det här, förväntar mig en maxad klubb! |
|
|
| MrPsycHo |
| Trevligt trevligt, jag kommer självklart och tar med flickvännen! :) |
|
|
| Peaktime |

Välkommen att lägga till oss på Er MSN, vi svarar gärna på frågar och lyssnar på önskemål eller bara lite tjöt oss trance intresserade emellan! |
|
|
| btfog |
| Inte långt kvar nu!!!! Jag vill se morphan!!! :crazy: |
|
|
| [SWE]Helios |
| GRYMT bra fest grabbar, jag hoppas ni är lika nöjda som vi var! :D |
|
|
|
|