return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Goddamn!
View this Thread in Original format
reveal
nu börjar det läcka ut bra rippar av Paul Oakenfold - Southern Sun

Tiësto mix är ju lätt årets bästa låt
TrancE_GyLLe
tiëstos remix har legat ute på AG ett ganska bra tig nu... men den är GRYYYYMM.... ba att tanka hem ....:D
reveal
inte vinyl/cd-rip, endast en rip från tiestos liveset i Dutch Dimension 2/2-02, men nu är den ute "på riktigt"
SteveTranz4ever
Looki looki här
http://www.tranceaddict.com/forums/...6739#post446739
mindshooter
Ja den är jävligt bra! Fast live versionen är faktiskt mkt bättre om du frågar mig...fastän det är samma
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter
Ja den är jävligt bra! Fast live versionen är faktiskt mkt bättre om du frågar mig...fastän det är samma
Kan faktiskt hålla med om det... kanske för den är upp pitchad eller nåt... lite live sound i bakgrunden också...
mindshooter
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Kan faktiskt hålla med om det... kanske för den är upp pitchad eller nåt... lite live sound i bakgrunden också...

Mmm pithcen pluss det där typ stora hall känslan du får....Kraftigare sound....O sen har han mixat in en ny bas i slutet också tror jag som förstärker det hela.....lyssna och jämför själva :)
reveal
hmm... hade tenta i dag... satt i 3½ timme och nynnade på Southern Sun :p jag måste ha fått ett bra resultat :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement