|
Goddamn!
|
View this Thread in Original format
| reveal |
nu börjar det läcka ut bra rippar av Paul Oakenfold - Southern Sun
Tiësto mix är ju lätt årets bästa låt |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| tiëstos remix har legat ute på AG ett ganska bra tig nu... men den är GRYYYYMM.... ba att tanka hem ....:D |
|
|
| reveal |
| inte vinyl/cd-rip, endast en rip från tiestos liveset i Dutch Dimension 2/2-02, men nu är den ute "på riktigt" |
|
|
| mindshooter |
| Ja den är jävligt bra! Fast live versionen är faktiskt mkt bättre om du frågar mig...fastän det är samma |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Ja den är jävligt bra! Fast live versionen är faktiskt mkt bättre om du frågar mig...fastän det är samma | Kan faktiskt hålla med om det... kanske för den är upp pitchad eller nåt... lite live sound i bakgrunden också... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Kan faktiskt hålla med om det... kanske för den är upp pitchad eller nåt... lite live sound i bakgrunden också... |
Mmm pithcen pluss det där typ stora hall känslan du får....Kraftigare sound....O sen har han mixat in en ny bas i slutet också tror jag som förstärker det hela.....lyssna och jämför själva :) |
|
|
| reveal |
| hmm... hade tenta i dag... satt i 3½ timme och nynnade på Southern Sun :p jag måste ha fått ett bra resultat :stongue: |
|
|
|
|