|
תקליטנות או הוללות- את מי אתם בוחרים?
|
View this Thread in Original format
| uzi |
חייבים לבחור רק אחת, הצביעו בשאלון שלמעלה.
DJ 1:

DJ 2:
 |
|
|
| YoraY |
ילדים בכיתה ז'.. "האהאהא דיג'י ציצי האהאה"
העליונה יותר מושכת |
|
|
| mitre |
תמיד שנאתי אירועים כאלה.
בשביל לראות בחורות בעירום יש מקומות אחרים, יותר מהנים.
| quote: | Originally posted by YoraY
ילדים בכיתה ז'.. "האהאהא דיג'י ציצי האהאה"
העליונה יותר מושכת |
בגלל צבע השיער וסיליקון טוב יותר ;) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by mitre
תמיד שנאתי אירועים כאלה.
בשביל לראות בחורות בעירום יש מקומות אחרים, יותר מהנים.
|
איפה בדיוק יש אירועים כאלה בארץ? :)
ואני בחרתי את 2
:p |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Flotser
איפה בדיוק יש אירועים כאלה בארץ? :)
ואני בחרתי את 2
:p |
גם אני בחרתי בשניה. :D |
|
|
|
|