return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
תקליטנות או הוללות- את מי אתם בוחרים?
View this Thread in Original format
uzi
חייבים לבחור רק אחת, הצביעו בשאלון שלמעלה.

DJ 1:


DJ 2:
YoraY
ילדים בכיתה ז'.. "האהאהא דיג'י ציצי האהאה"


העליונה יותר מושכת
mitre
תמיד שנאתי אירועים כאלה.
בשביל לראות בחורות בעירום יש מקומות אחרים, יותר מהנים.

quote:
Originally posted by YoraY
ילדים בכיתה ז'.. "האהאהא דיג'י ציצי האהאה"
העליונה יותר מושכת

בגלל צבע השיער וסיליקון טוב יותר ;)
Flotser
quote:
Originally posted by mitre
תמיד שנאתי אירועים כאלה.
בשביל לראות בחורות בעירום יש מקומות אחרים, יותר מהנים.


איפה בדיוק יש אירועים כאלה בארץ? :)

ואני בחרתי את 2
:p
uzi
quote:
Originally posted by Flotser
איפה בדיוק יש אירועים כאלה בארץ? :)

ואני בחרתי את 2
:p

גם אני בחרתי בשניה. :D
romigi
עזבו אותכם מתחליפים זולים וכל מיני שרמוטות..
יש רק אחת שהיא פשוט זוהרת בעמדה קוראים לה: Nikki Bellucci

http://technorati.com/videos/tag/nikki%20bellucci
http://www.belucci.hu/












והנה עוד סרטון קצר של ניקי בפעולה


http://www.youtube.com/watch?v=bLUPKjUCaAE

ולמי שממש מתעקש סט מקיץ שנה שעברה.
וכן זה מסחרה אבל למי אכפת כשכזה דבר הוא זה שמסובב תקליטים
http://www.evolutionmusic.net/cms/u...%20Mix%2006.mp3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement