return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
הפורום עוד חי?
View this Thread in Original format
Vman
בתקופתי הפורום היה שוקק חיים... איך הוא היום? הכל טוב איתו?
YoraY
חי חי חי.. כן אני עוד חי



בונה אולי תתן לי תחשבון שלך יהיה לי קצת פזם :P

מה שנת 2000 הסבר ונמק כולם פה 2001
mitre
quote:
Originally posted by Vman
בתקופתי הפורום היה שוקק חיים... איך הוא היום? הכל טוב איתו?


שיש הרבה אנשים שנרשמו ב-2001-2004 שמבקרים פעם ב... ולפעמים שואלים שאלה כמו שלך, אז נראה לי שהתשובה ברורה.

וכל הכבוד לאילן שמשקיע הרבה מאוד בשביל לשנות את המצב.
uzi
Vman
אתה יודע מה?
אם היית נשאר בפורום ולא נעלם אז לא היית שואל אם הפורום עוד חי.
זה אומר במילים אחרות שפתחת את הטארד הזה כי פתאום נזכרת בנו או כדי לעצבן.
now, which one of the two is it? and be frank...
YoraY
אנשים אחת הבעיות הבולטות ששמתי לב אליה בפורום הזה זה שתמיד שמישהו שלא דיבר הרבה או חדש מדבר נופלים עליו ברמות..... פלא שהם לא רוצים להשאר. צ'יל אווט הוא בכלל לא התכוון למה שאתם חושבים
Vman
quote:
Originally posted by uzi
Vman
אתה יודע מה?
אם היית נשאר בפורום ולא נעלם אז לא היית שואל אם הפורום עוד חי.
זה אומר במילים אחרות שפתחת את הטארד הזה כי פתאום נזכרת בנו או כדי לעצבן.
now, which one of the two is it? and be frank...


אנשים משתנים, לא תמיד כל דבר מתאים להם לאורך זמן, אני מניח שגם אתה לא תהיה כאן לנצח.
אכן פתאום נזכרתי בפורום.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement