|
גיל מוש וכל מי שיוצר להכנס.... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
באמת?
תראה אפשר לעשות משהו כזה
אבל אני לא מוכן לחלוקה כזאת אחי...
יותר 12000 לי
ו3000 לך כי אחרי הכל, כל העבודה נוחתת עליי
ואם תוכל למצוא לי זמרת אז נתחלק 5000 לך ו10000 לי |
מסכים על מה שאמרת אני יכול למצוא לך זמרת בלי בעיה אתה רוצה כל יותר גבוה או יותר נמוך...... |
|
|
| DJ-Energy |
חחחחחחחחח
כבר מדברים על החלוקה
קודם תזכו
אבל בהצלחה
:) |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
מסכים על מה שאמרת אני יכול למצוא לך זמרת בלי בעיה אתה רוצה כל יותר גבוה או יותר נמוך...... |
קול שיהיה באמצע
ושתדע להתאים את עצמה למוזיקה
וזה יהיה בן בן בן בן בן זונה אם כבר יהיו לה מילים לפלייבק שאני יכין
אני בסוף השבוע הזה באילת (יש לי יום הולדת יום חמישי!)
אז כשאני יחזור אני יתחיל לעבוד על הפלייבק שיהיה בין 3 ל 4 דקות.
ואם יהיו לה מילים אז פציץ |
|
|
| Gil Shwarts |
אה ואם כבר יש מילים אז שיהיו קשורות לאהבה כמובן :)
ואז אני ישלח את ההפקה כשהיא תהיה גמורה לתקליטנים כדי שיכינו לו רמיקסים...
קיצר אם יילך טוב אז ייצא סינגל בהד-ארצי (יש קומבינות)
:) |
|
|
| Dj Moriano |
מזל טוב אחי.....
לא הגזמנו..... סינגל??? |
|
|
| Gil Shwarts |
תודה
ולא, בכלל לא מגזימים
רצו להוציא לי סינגל לטראק של התחרות הקודמת אבל לא היו אנשים שיכינו לו רמיקסים אז וויתרנו... |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
תודה
ולא, בכלל לא מגזימים
רצו להוציא לי סינגל לטראק של התחרות הקודמת אבל לא היו אנשים שיכינו לו רמיקסים אז וויתרנו... |
שלחת אותו למישהו??? |
|
|
| Gil Shwarts |
כן שלחתי אותו לכמה אנשים
אבל הם היו עסוקים מדי אז וויתרתי
קיצר אחי תמצא זמרת שתדע להתאים את המילים שלה לפלייבק שאני יכין כי רק ככה זה יצליח... |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
כן שלחתי אותו לכמה אנשים
אבל הם היו עסוקים מדי אז וויתרתי
קיצר אחי תמצא זמרת שתדע להתאים את המילים שלה לפלייבק שאני יכין כי רק ככה זה יצליח... |
יש לי אחת שיש לה קול ממש יפה..... אבל לפי דעתי היא תתביש
אבל יש אחת עם קול גבוהה שהיא בטוח תעשה את זה אני ינסה לשכנע את זאת עם הקול היותר יפה..... |
|
|
| Gil Shwarts |
לא משנה איזו מהן
העיקר שיהיו לה מילים ושתדע להתאים אותן לפלייבק |
|
|
| NeMeSiS1234 |
דבר ראשון אני מאחל לכם בהצלחה
דבר שני אני לא מאמין שהגעת רק במקום ה-3
מי הגיע ראשון??? |
|
|
| Dj Moriano |
מה זאתומרת היא צריכה לבוא עם מילים???
שמע אחי אם אתה רציני אני מחר יש לנו טקס ליום השואה אני יכול להביא מיני דיסק ולהקליט אותן חבר טוב שלי על ההגברה אני יגיד לו להקליט שהן שרות....... |
|
|
|
|