return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מזל טוב לאלונה!!! (Tarantula)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
ז עיינתי לי בפורומים הכלליים וגיליתי לתדהמתי שעד לפני כשעה נחגג יום הולדתה של אחת הבנות היחידות שדרכו כאן והיו באמת חלק מהקהילה הזו לפני מספר שנים
אין לי מושג איפה היא היום
אבל היא בת 23
אז זה הזמן לאחל לה מזל טוב ולקוות שהיא תקפוץ מתישהו לביקור כדי לראות שלא שכחנו :D
DvJ
מזלל טוב....
YoraY
מזל טוווווווווווווב@!$@!$!$@

אשת העכביש! תחצי את הכביש ותחזרי לפה


אני אקרא לה:>
KrazyDJs
מזל טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבב :D
עד 1200000000000000000000 :D
שובי לפההההההההההההההההההה:D
Tarantula
ווייי איזה חיוך העלתם לי עכשיו, שתהיו בריאים:)
תודה רבההה על המזל"טים:)
מתגעגעת למקום הזה ברמות!!#!@~Q$$#!:)

חחח חשבתי שעד עכשיו הפורום הזה לא ישרוד, מסתבר שטעיתי ואני שמחה שטעיתי!!
:)

אא ותודה ליוראי שאמר לי להיכנס לפה
הרגשה של מסיבת הפתעה לפחות חחחח:)
YoraY
אני לפחות מוצא אנשים !!! אבל איפה קובי!!!!!!!! חחח
סתם


יייאיאיאי כל הצעירים פה לא מבינים את המשמעות של טרנטולה בקושי אני מבין למה יש לה הרבה פזם פה במקום והמון ריספקט היא הייתה אחת החשובות פה בזמנו


יאללה שיהיה בכיף!!!
Glenn-Holmes
זכותה ייאמר שהיא מדור המייסדים כמעט :)

יאללה את מוזמנת לחזור לכאן
וכמובן אם כבר קפצת לביקור תעדכני אותנו מה איתך בימים אלה
Flotser
היי אלונה :)
המון מזל טוב!!
:p :wtf: :crazy:
Sniper
היי אנשים!
קפצתי לביקור..

אלונה, שיהיה מזל טוב!
אני כבר אמרתי לך בטלפון:]

גם אני עם אלונה,
לא חשבתי שהפורום הזה יחזיק..
לא הייתי פה כבר איזה שנתיים בערך..
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Sniper
היי אנשים!
קפצתי לביקור..

אלונה, שיהיה מזל טוב!
אני כבר אמרתי לך בטלפון:]

גם אני עם אלונה,
לא חשבתי שהפורום הזה יחזיק..
לא הייתי פה כבר איזה שנתיים בערך..


זמן טוב לחזור אלעד
:D

Meltdown
מזל טוב אלונה!!!
Rising
מזלל טוב ענקק אלונה :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement