|
מזל טוב לאלונה!!! (Tarantula)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
ז עיינתי לי בפורומים הכלליים וגיליתי לתדהמתי שעד לפני כשעה נחגג יום הולדתה של אחת הבנות היחידות שדרכו כאן והיו באמת חלק מהקהילה הזו לפני מספר שנים
אין לי מושג איפה היא היום
אבל היא בת 23
אז זה הזמן לאחל לה מזל טוב ולקוות שהיא תקפוץ מתישהו לביקור כדי לראות שלא שכחנו :D |
|
|
| YoraY |
מזל טוווווווווווווב@!$@!$!$@
אשת העכביש! תחצי את הכביש ותחזרי לפה
אני אקרא לה:> |
|
|
| KrazyDJs |
מזל טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבב :D
עד 1200000000000000000000 :D
שובי לפההההההההההההההההההה:D |
|
|
| Tarantula |
ווייי איזה חיוך העלתם לי עכשיו, שתהיו בריאים:)
תודה רבההה על המזל"טים:)
מתגעגעת למקום הזה ברמות!!#!@~Q$$#!:)
חחח חשבתי שעד עכשיו הפורום הזה לא ישרוד, מסתבר שטעיתי ואני שמחה שטעיתי!!
:)
אא ותודה ליוראי שאמר לי להיכנס לפה
הרגשה של מסיבת הפתעה לפחות חחחח:) |
|
|
| YoraY |
אני לפחות מוצא אנשים !!! אבל איפה קובי!!!!!!!! חחח
סתם
יייאיאיאי כל הצעירים פה לא מבינים את המשמעות של טרנטולה בקושי אני מבין למה יש לה הרבה פזם פה במקום והמון ריספקט היא הייתה אחת החשובות פה בזמנו
יאללה שיהיה בכיף!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
זכותה ייאמר שהיא מדור המייסדים כמעט :)
יאללה את מוזמנת לחזור לכאן
וכמובן אם כבר קפצת לביקור תעדכני אותנו מה איתך בימים אלה |
|
|
| Flotser |
היי אלונה :)
המון מזל טוב!!
:p :wtf: :crazy: |
|
|
| Sniper |
היי אנשים!
קפצתי לביקור..
אלונה, שיהיה מזל טוב!
אני כבר אמרתי לך בטלפון:]
גם אני עם אלונה,
לא חשבתי שהפורום הזה יחזיק..
לא הייתי פה כבר איזה שנתיים בערך.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Sniper
היי אנשים!
קפצתי לביקור..
אלונה, שיהיה מזל טוב!
אני כבר אמרתי לך בטלפון:]
גם אני עם אלונה,
לא חשבתי שהפורום הזה יחזיק..
לא הייתי פה כבר איזה שנתיים בערך.. |
זמן טוב לחזור אלעד
:D |
|
|
| Meltdown |
| מזל טוב אלונה!!! |
|
|
| Rising |
| מזלל טוב ענקק אלונה :) |
|
|
|
|