|
איפה קובי - משחק חדש מבית היוצר של קודקוד
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
איפה קובי איפה יארבק כבר איזה שנתיים שלא שמענו ממנו הבנאדם נעלם לחלוטין והוא היה אחד הממברז האהובים עלי פה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שמישו ידבר עם אימורל מונקיז משו...... הם עבדו איתו פעם יש להם תפלא שלו נו בחייט קובי תחזוווווורר
אני כבר חושש שקרה לו משהו :( |
|
|
| KrazyDJs |
ואיפה יובל?
הם תמיד היו צמד חמד פה :toothless |
|
|
| YoraY |
טוב לא מעניין אותי אני רוצה פה פרוייקט מיוחד...
שמישו ישיג את אימורל בוודאות הם יודעים מה המספר שלו..
יאללה תרימו תכפפה אני רוצה לדעת מה עלה בגורל הבנאדם@#
איך לא אכפת לכם הוא היה חלק מכם!!!!! |
|
|
| YoraY |
| אגב אני מחפש את הטרד שהתחלנו לצחוק על אנשים שלא מבינים במוזיקה... ואז אילן סיפר סיפור שנגמר עם "עזבתי את המקום בנימוס בלי להגיב" משהו כזה יאאאאאו בחייט מי מוצא את הטרד הזה הרג אותי מצחוק אחר כך כולם התחילו גם כן לדבר ככה |
|
|
| DvJ |
ואיפה שחר ??
היה פה מצחיק בתקופתו.... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| ואיפה הימים שהייתי נכנס לפורום והכל היה מלא בפוסטים של רועי... |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by DvJ
ואיפה שחר ??
היה פה מצחיק בתקופתו.... |
....
פשוט עצוב..
ומה קשור רועי עכשיו עזובתך אני מדבר איתך על זה שקובי לא חי! |
|
|
| Glenn-Holmes |
קובי חי...
הוא בצבא
עוד לפני שהוא התגייס הוא היה כותב כאן הרבה פחות אז אני לא מבין על מה מתפלאים... |
|
|
| YoraY |
אז מה עדיין מתגעגעים.....
תחזור! |
|
|
|
|