|
Hyperstate 2007
|
View this Thread in Original format
| dj_alfi |
det er bare club tour da :( |
|
|
| nordboh |
| hva vil hyperstate club tour si? |
|
|
| dj_alfi |
| en turne som drar rundt på klubber og melker det de kan ut av et merkenavn de kjøpte opp for et par år siden,... |
|
|
| cre8or |
Har mine tvil på et nytt Hyperstate.
Svenskene vil drite i dette da de reiser heller til Nederland eller Tyskland for en fest, samme gjelder Danmark.
Sverige har jo store djs over hver måned nå, for ikke å nevne råe fester.
Tviler på at Hyperstate vil noensinne trekke svensker ut fra Monday Bar konseptet.
Tviler på at bare nordmenn fyller opp Spektrum.
Det er mine ord. |
|
|
| DJ_Dark |
| quote: | Originally posted by cre8or
Har mine tvil på et nytt Hyperstate.
Svenskene vil drite i dette da de reiser heller til Nederland eller Tyskland for en fest, samme gjelder Danmark.
Sverige har jo store djs over hver måned nå, for ikke å nevne råe fester.
Tviler på at Hyperstate vil noensinne trekke svensker ut fra Monday Bar konseptet.
Tviler på at bare nordmenn fyller opp Spektrum.
Det er mine ord. |
Og det er noen kloke ord! |
|
|
| diffusion |
eh
det er ikke noe problem å fylle opp Oslo Spektrum altså |
|
|
| cre8or |
| Har mine tvil da samtlige konsepter uten Tiesto kun har klart litt over 1000 |
|
|
| dj_alfi |
| hyperstate er dog det mest kjente varemerket innenfor norsk klubbscene, sett bortifra Summer Parade. |
|
|
|
|