return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
Hyperstate 2007
View this Thread in Original format
DJ-RED
Er noe rykter om en Hyperstate Clubtour 2007 ??

snoka litt på www.hyperstate.no http://www.hyperstate.no/gfx/

:toothless
dj_alfi
quote:
Originally posted by DJ-RED
Er noe rykter om en Hyperstate Clubtour 2007 ??

snoka litt på www.hyperstate.no http://www.hyperstate.no/gfx/

:toothless


det er bare club tour da :(
nordboh
hva vil hyperstate club tour si?
dj_alfi
en turne som drar rundt på klubber og melker det de kan ut av et merkenavn de kjøpte opp for et par år siden,...
cre8or
Har mine tvil på et nytt Hyperstate.
Svenskene vil drite i dette da de reiser heller til Nederland eller Tyskland for en fest, samme gjelder Danmark.
Sverige har jo store djs over hver måned nå, for ikke å nevne råe fester.

Tviler på at Hyperstate vil noensinne trekke svensker ut fra Monday Bar konseptet.

Tviler på at bare nordmenn fyller opp Spektrum.

Det er mine ord.
DJ_Dark
quote:
Originally posted by cre8or
Har mine tvil på et nytt Hyperstate.
Svenskene vil drite i dette da de reiser heller til Nederland eller Tyskland for en fest, samme gjelder Danmark.
Sverige har jo store djs over hver måned nå, for ikke å nevne råe fester.

Tviler på at Hyperstate vil noensinne trekke svensker ut fra Monday Bar konseptet.

Tviler på at bare nordmenn fyller opp Spektrum.

Det er mine ord.


Og det er noen kloke ord!
diffusion
eh

det er ikke noe problem å fylle opp Oslo Spektrum altså
cre8or
Har mine tvil da samtlige konsepter uten Tiesto kun har klart litt over 1000
dj_alfi
hyperstate er dog det mest kjente varemerket innenfor norsk klubbscene, sett bortifra Summer Parade.
dj_alfi
join denne facebookgruppa så blire party igjen
http://www.facebook.com/group.php?gid=2345612626
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement