|
paul oakenfold stockholm 28
|
View this Thread in Original format
| NbR |
Varför har ingen nämnt det faktum att han skall spela?
Finns det ngt som man bör veta, har han bytt stil till rnb eller? |
|
|
| Olov |
| Jag är bara glad över att jag reser till göteborg den dan, vill långt bort från han. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by NbR
Varför har ingen nämnt det faktum att han skall spela?
Finns det ngt som man bör veta, har han bytt stil till rnb eller? |
för att vi är rätt missnöjda med spelningen han gjorde på kryssningen för 100 år sen.. |
|
|
| NbR |
ok :)
bra att veta, då sparar jag 380 pix iaf. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by jofawe
för att vi är rätt missnöjda med spelningen han gjorde på kryssningen för 100 år sen.. |
Är väl den spelningen jag är mest missnöjd med av alla jag varit på på kryssningarna... |
|
|
| Kvicket |
Ett enkelt svar är väl att det lätt går trender inom svenska "trance-scenen", kanske framför allt då på TA och TC.
Sen har någon varit på en dålig spelning av honom och då är per automatik allt dåligt.
Jag kommer iofs inte gå men det har mer att göra med att jag inte uppskattar trance så mkt längre :) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Kvicket
Ett enkelt svar är väl att det lätt går trender inom svenska "trance-scenen", kanske framför allt då på TA och TC.
Sen har någon varit på en dålig spelning av honom och då är per automatik allt dåligt.
Jag kommer iofs inte gå men det har mer att göra med att jag inte uppskattar trance så mkt längre :) |
Exakt. Jävla tönteri att totaldissa dj's för att dom gjort ett dålig framträdande eller för folk säger det på något random forum.
Ska bli kul och se om Marco V blir lika hatad som Oakenfold nu efter sin senaste spelning på SMC som enligt många besökare var katastrof. |
|
|
| mjz |
vet inte... jag har helt enkelt inte hört något bra från oakie på några år så jag blir inte lika intresserad som om någon i mitt tycke bra dj skulle spela.
möjligt att jag sett honom på fel ställen och laddat ner fel set men han har inte imponerat på mig på länge. |
|
|
| Vizay |
han var lika mycket blaj på trane energy senast nu som han sägs varit på kryssningen.
Oakie har tappat stingen. |
|
|
| jofawe |
| Men.. Oakenfold är sämre än sämst, tycker jag iallafall. Vi som var på kryssen och sett honom efter det kan intyga att han blivit sämre och sämre med åren! fast, det är ju klart, vill man gå så gör man, själv stannar jag hemma och runkar, betyligt mer underhållande.. ;) |
|
|
|
|