|
מתנה לכבוד יום העצמאות
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
אחרי שהתלוננו פה שאני לא משתף אנשים מהפורום בדברים שיש לי עשיתי לקט של כמה ריליזים שנתתי לאחרונה לחבר
אני ידגיש כבר מעכשיו - הקישורים לא שלי
חשוב!! כדי שלאף אחד מהמנהלים זה לא יפריע, במקום שיראו לינק, כתבתי באנגלית את המילה
SAMPLE
מתחת לכל כותרת. תלחצו על זה וזה יתחיל את ההורדה
Marco_V-Possible_But_Unlikely-Promo_CDS-2007-PULSE
[[ LINK REMOVED ]]
Tannen-The_Blackout-(HOPE067)-Promo_Vinyl-2007-USF
[[ LINK REMOVED ]]
Gabriel_Batz_-_Boulevard-_CVG003_-WEB-2007-EiTheLMP3
[[ LINK REMOVED ]]
Miikka Leinonen - Star Pendant (Original Mix)
[[ LINK REMOVED ]]
Minimalistix - Close Cover (Svenson & Gielen Mix)
[[ LINK REMOVED ]]
DT8 ft. !?!? - Destination (Above & Beyond Mix)
[[ LINK REMOVED ]]
Santiago_Nino_And_Giuseppe_Ottaviani-Beyond_Your_Thoughts-Promo_CDS-2007-TSP
SAMPLE
Niels_Van_Gogh_Vs_Eniac-Pulverturm_2.0-CDS-2007-DOH
[[ LINK REMOVED ]]
Kirsty_Hawkshaw_Meets_Tenishia-Outsiders-Promo_CDS-2007-TSP
[[ LINK REMOVED ]]
חג שמח=] |
|
|
| DJMIKE |
| בבקשה תעיפו את זה או לפחות תמחקו את הלינקים של השירים ה"ישראלים" |
|
|
| Shahar |
טופל
מי שרוצה - בפרטי |
|
|
| m0sh |
| לא מבין מה ההבדל בין פירסום שיר לפירסום שיר ישראלי....אל תהיה צבוע |
|
|
| DJMIKE |
| quote: | Originally posted by m0sh
לא מבין מה ההבדל בין פירסום שיר לפירסום שיר ישראלי....אל תהיה צבוע |
אחד מהם חבר פורום כאן ומתפרנס מזה, אל תהיה דביל |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
לא מבין מה ההבדל בין פירסום שיר לפירסום שיר ישראלי....אל תהיה צבוע |
נכון..חוץ מזה מה זה משנה אם מורידים את זה דרך פה או דרך
DC++
או דרך טורנטים ?
ככה או ככה מי שרוצה את זה ישיג את זה
| quote: | Originally posted by DJMIKE
אחד מהם חבר פורום כאן ומתפרנס מזה, אל תהיה דביל |
והאחרים חברים בפורומים אחרים ומתפרנסים מזה |
|
|
| Glenn-Holmes |
ככה או ככה זה לא בסדר..
זו השורה התחתונה... |
|
|
| uzi |
חברים, אולי למשהו יש את
Pulverturm
האוגינל הישן והמלא?
p-l-e-a-s-e... ;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by uzi
חברים, אולי למשהו יש את
Pulverturm
האוגינל הישן והמלא?
p-l-e-a-s-e... ;) |
יש לי אותו על קלטת בטוח אפשר להשיג אותו גם על אמפי3 |
|
|
| romigi |
אצלי בבית יש את פולויטום על דיסק אוסף (X2)
יחד עם עוד כמה אוספים וסינגלים משעממים להחריד שאילן לא רוצה אף אחד מהם..:tongue2 |
|
|
| uzi |
romigi...
אם יש לך את
Pulverturm
האורגינל אני אשמח אם תשתף אותו.
:D |
|
|
| Shahar |
קח
Niels Van Gogh - Pulverturm (Original Mix)
[[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
|
|